Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.12.2005, 20:40
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Perusasetus

Hiluxi ajatuksia


Eli kyseessä LN65 Hiluxi, jossa tällä hetkellä edessä OME:n jouset iskarit yms. Tarttis tossa alkuvuodesta yrittää vaihtaa myös taakse jouset (nyt perä korotettu pidemmillä riipuilla). OME:n setti taakse maksaa vissiin jotain 700-800€. Mielessä vaan pyörii että millainenka mahtais tulla jos perän toteuttaiskin kierrejousilla.
Millaisellahan määrällä € merkkejä tollaseen rojektiin pitäis varautua (noin)?
Leimaaminen vissiin onnistuu(?), jos on tarpeeksi vahvat tukivarret --> Mitkä olis parhaat tarkoitukseen? Ja kuinka vaikee tollanen on suunnitella niin, että se myös toimii hyvin ja kestää? Niinkuin tekstistä varmaan paistaa läpi niin omatietämys noitten jousimuutosten osalta ei ole mikään maailmananparas.
Toinen mielessä kytevä ajatus on ton 2L koneen ahtaminen. Onko millasia kokemuksia 2L:stä ahdettuna?


Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.12.2005, 21:50
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.617
Perusasetus

Tosta takajousituksesta en osaa sanoa mutta pari kaveria on rikkonu moottorinkansia turbottamalla 2L- koneen. Ahtoja oli toisella 0,8bar ja toisella 1.0bar. Ensimmäisessä oli laitettuna 2LT:n pakosarja+turbo ja toisessa oli joku audin turbo itsetedyllä peltipakosarjalla.

Helpommalla turbottamisella pääsee varmaankin ostamalla jonkun vanhan 2LT- moottorin tai kokonaisen auton jossa kyseinen moottori.

Itselläni on vastavassa hiluxissa 2L-IIT- moottori ja hyvin tuntuu toimivan.



Edited by - HK on 22/12/2005 21:51:36
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.12.2005, 01:24
ariman:n Avatar
ariman ariman on kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.030
Perusasetus

http://turbodiesel.no-ip.com/mercury...?a=topic&t=134

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.12.2005, 08:36
_Metal_:n Avatar
_Metal_ _Metal_ ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Hausjärvi, Finland.
Viestit: 1.066
Perusasetus

Jos turbotus intoa löytyy jossain välissä niin en ainakaan konetta rupea vaihtamaan, kun just tuli toi kone tonne lyötyä. (Miksi en laittanut suoraan 2L-T konetta. No siksi kun vanhan koneen rikoin vesileikeissä ja piti äkkiä löytää toinen kone, siksi).
Mikäs noissa 2L vs. 2L-T kansissa on erona?

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.12.2005, 09:32
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.617
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jos turbotus intoa löytyy jossain välissä niin en ainakaan konetta rupea vaihtamaan, kun just tuli toi kone tonne lyötyä. (Miksi en laittanut suoraan 2L-T konetta. No siksi kun vanhan koneen rikoin vesileikeissä ja piti äkkiä löytää toinen kone, siksi).
Mikäs noissa 2L vs. 2L-T kansissa on erona?
Searchilla löytyy montakin juttua aiheista, tässä yksi missä juttua koneiden välisitä eroista.

http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=17556

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ajatuksia ilmapalkeista ? Mutamies Tekniikka & Jutustelu 20 25.02.2005 23:48
Tsunami ja kyynisiä ajatuksia 007 Rakas Päiväkirja 0 01.01.2005 15:19
olisiko ajatuksia ryobi Tekniikka & Jutustelu 20 20.12.2004 15:55
Kesäisiä ajatuksia... HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 31 28.05.2004 14:33
MEETING ajatuksia Vette90 Vuosimallit 1984-1996 5 20.08.2003 10:41


Sivu luotu: 15:52 (GMT +2).