Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.10.2005, 14:45
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Perusasetus

coil overit lehtien tilalle

talven rojekteja kun olen hahmotellut niin vaikuttaa siltä että BeeJii saa kierrevieterit lehtien tilalle, eteen ainakin näin aluksi. ensin oli mielessä tehdä SOA mutta miksei samalla sitten kierteet, molemmat teettää töitä mutta saahan sen akselin alusen sileäksi kierteilläkin. ja ehkä ajettavuuskin hiukan paranis...??

rata-autoilua harrastavan kaverin tallissa olen käpistellyt coil over systeemejä ja tullut aatoksiin että näähän olis tojossakin hyvät. olis jousituksen säätö ja korkeudensäätö helppoa, ja onhan se rakenteenakin aika siro, ei tartte mitään suuren suuria lautasia viritellä jne.

vormula-ohvikoneissa ja joissakin kiipimiskoneissa olen kuvatuksissa moisia nähnyt, joten miksi ne eivät toimisi tavallisemmassa maasturissa? vai tuleeko jollakin mieleen joitakin sellaisia teknisiä juttuja tai mahdottomuuksia jotta coil overit täytyy ehdottomasti unohtaa? tai onko tiedossa jotta joku olis johonkin kikottimeen jousituksen em. tavalla viritellyt?

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m/v coil overit myyty tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 11.11.2007 11:58
O: Coil over apujouset 65mm sisämitalla LaaLaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 19.03.2007 01:43
Mistä sopivia kierrejousia lehtien tilalle? IsoA Tekniikka & Jutustelu 11 09.09.2005 10:01
Lehtien poisto pakasta mikjus Tekniikka & Jutustelu 5 10.05.2004 21:39
Mistä coil-overeita? imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 17.01.2003 14:50

Sivu luotu: 02:43 (GMT +2).