![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() volvo s40 kannen pulttien momentti.elikkäs eukon 97 vuosimallin volvosta män vetet ja öljyt sekasin ja tarttis alkaa kantta aukommaan. yritin itte googletella mutten löytäny kannen pulttien kiristys momentteja eli mikkähän net mahtas olla jos joku täällä tiätäs.
|
||||
|
||||
![]()
niin ja täähän oli sillä rellun 1,8 bensa myllyllä
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nyt en malta olla vastaamatta (3kpl näitä omistaneena).
Lainaus:
Sitä kannen momenttia en tähän hoppuun nopeasti löytäny... Jos tuo volvon kone niin B4184 konetyyppi varmasti auttaa etsinnässä. Yksi tosi nopeasti löydetty ohje: http://www.answers.com/Q/Torque_sett..._s40_1.8_b4184 (luottaa ken haluaa) Viimeksi muokannut macro : 01.04.2015 21:52 Perustelu: Linkki lisätty |
|
||||
|
||||
![]()
"Volvon" 1.8 on 1731cc, eli 1.7 litrainen.
Muijan V40 "1.8" "volvoon" vaihdoin jakopään hihnan, paketissa luki Laguna... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
jaa en minäkhään tiiä kenen tekosia tuo kone n ku auto on toista vuotta meillä myyjä väitii että rellun kone.
ps ostin ku oli halpa ja siinä oli palajon hitsattavvaa ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
f moottorin kannen momentti? | salmela | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.03.2013 22:38 |
hj61 kannen kiristys ja kannen pulttien paksuus? | 0ltzi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.05.2010 17:17 |
Myydään / Vaihdetaan volvo s40 | jame80 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 23.09.2009 14:41 |
SJ413/Samurai, kannen momentti | Tuhnu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.08.2007 18:18 |
U-pulttien momentti Jeep | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 18.01.2005 07:56 |