Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.10.2009, 19:05
lumi lumi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.01.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 95
Perusasetus

onko tietoa gr patrolin takalukosta?


gr patrolissa taka-akselilla jonkinmoinen lukko, joka ilmeisesti toimii alipaineella. Taka-akselin hantin puolella jonkinmoinen kalvo tai vastaava pyöreä härpätin ,johon tulee kaksi letkua ja imua tuntuu olevan letkuissa.keskelle tulee sähköjohto jossa on merkkivalo kapiiniin,niin ja se huono puoli on että tämä lukko ei kytkeydy päälle.Jumissa? kalvo rikki?vai mikä? täytyykö purkaa koko perä että näkee mitä on syöny?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.10.2009, 19:24
HannuNurminen:n Avatar
HannuNurminen HannuNurminen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: heinola 10, Finland.
Viestit: 820
Perusasetus

Onko molemmis letkuis imu? Toinen puoli pitää sen pois päältä ja toinen päällä. Konehuonees on kuskin etunurkas sellai mötikkä mihin menee ne letkut ja sähkö sisäl olevasta katkaisijasta. Vika on luultavasti siinä, ja se on aika kallis...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.10.2009, 20:22
jakenbj jakenbj ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.03
Sijainti: Tupos
Viestit: 2.132
Perusasetus

Ohita mötikkä ja pistä letkut yhteen niin saat lukon päälle
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.11.2009, 13:50
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jakenbj Näytä viesti
Ohita mötikkä ja pistä letkut yhteen niin saat lukon päälle
kannattaa varmistaa et se lukko sit tosiaan kytkeytyy päälle ja kytkentä hampaat menee pohjaan asti. nimimerkillä yhden lukon tuhonnut.

sulla varmaan kalvo puhjennut jos ei kytkeenny.tai lukko haarukkaa liikuttava tappi ruostunut jumiin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.11.2009, 20:35
lumi lumi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.01.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 95
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jv Näytä viesti
kannattaa varmistaa et se lukko sit tosiaan kytkeytyy päälle ja kytkentä hampaat menee pohjaan asti. nimimerkillä yhden lukon tuhonnut.

sulla varmaan kalvo puhjennut jos ei kytkeenny.tai lukko haarukkaa liikuttava tappi ruostunut jumiin.
paljonkohan tuon tapin pitäisi suunnileen liikkua,jotta lukko kytkeytyisi päälle? ja perä pitää ilmeisesti purkaa, jotta sitä pääsisi katsomaan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.01.2015, 20:16
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Mites tämän kanssa kävi? Ja tosiaan pitääkö perä purkaa että näkee toiminnan? Omassa tulee imu vain toiseen letkuun ja ei kytkeydy vaikka pistää konehuoneesta letkut yhteen.

Viimeksi muokannut hitoy : 24.01.2015 20:31
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.01.2015, 01:42
fintroll:n Avatar
fintroll fintroll ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 296
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitoy Näytä viesti
Mites tämän kanssa kävi? Ja tosiaan pitääkö perä purkaa että näkee toiminnan? Omassa tulee imu vain toiseen letkuun ja ei kytkeydy vaikka pistää konehuoneesta letkut yhteen.
Piti vaihtaa letkut lukkon tai konehuoneesa jos yksi toimii. Varmistaa jos tule jonkinlainen alipaine lukolla. Päällä/pois toimivat mollemat alipaine kans.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.01.2015, 09:36
JV73 JV73 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 06.11.05
Sijainti: Ulvila, Finland.
Viestit: 1.242
Perusasetus

ota pohjaproppu irti ja kurkkaat sisän niin näet miten kytkentä holkki liikkuu. jos sattuu olemaan holkki sökö niin multa löytyy uus.
__________________
WWW.RASKAS.FI
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.01.2015, 11:08
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Ok. Tämä on se evo2 joka sullakin on ollut. Lukon panssari päässyt nousemaa ja kello ei ole ihan pyöreäkään enää. Pitääkö kumpaankin letkuun siis tulla alipaine samaan aikaan vai kytkintä kääntäessä alipaine vaihtuu toiseen linjaan?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.01.2015, 21:30
Rune:n Avatar
Rune Rune ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.11.06
Sijainti: Posio
Viestit: 324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitoy Näytä viesti
Mites tämän kanssa kävi? Ja tosiaan pitääkö perä purkaa että näkee toiminnan? Omassa tulee imu vain toiseen letkuun ja ei kytkeydy vaikka pistää konehuoneesta letkut yhteen.
Toimii hyvin kun laittaa letkut suoraan lukolle. Venttiilit ja letkut oli paskana
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 28.01.2015, 21:39
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Ok. Tässä perässä oli kello täynnä vettä ja kalvo eväs.. tulee paineilma sylinteri nyt. Liikettä on vaan sentin ja kahden välillä mutta lienee ihan ok. Liikkuu herkästi tappi ja lukko kytkeytyy.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 28.01.2015, 21:48
Rune:n Avatar
Rune Rune ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.11.06
Sijainti: Posio
Viestit: 324
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitoy Näytä viesti
Ok. Tässä perässä oli kello täynnä vettä ja kalvo eväs.. tulee paineilma sylinteri nyt. Liikettä on vaan sentin ja kahden välillä mutta lienee ihan ok. Liikkuu herkästi tappi ja lukko kytkeytyy.
Laitahan kuvia toteutuksesta, pitäis itellä tehä kans.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 28.01.2015, 21:57
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rune Näytä viesti
Laitahan kuvia toteutuksesta, pitäis itellä tehä kans.
Jeps. Voin huomenna räpsi hiukan fotoja. Simppeli homma tehdä tuo eikä tarvi avata murikkaa. Kelon saa tuhottua ympäriltä pois ja jäljelle jää töröttämään vain tappi/holkki. Edit:" lukon ohjaus " topic jokusen riviä alempana. �� sielä pari kuvaa jo.

Viimeksi muokannut hitoy : 28.01.2015 21:59
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 29.01.2015, 08:24
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Muista sit laitta kaks toiminen sylinteri et toimii varmasti. Jousella palautuvakin vois pelata mut mieluummin kaks toiminen. Multa on hajos lukko kun eivät kytkeytynyt pohjaan saakka, tai pohjassa pito voima oli liian pieni.
toinen hajos ihan fyysisessä rasituksessa....tosin sillä oli sumpe ja mä ajanu jo vuosia kaasupohjassa sikaräppiä.....
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 29.01.2015, 22:17
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Juu 2 toiminen tuli. Lueskelin sun töpö projektia kun kirjottelit lukon kohtalosta ja oli vielä hyvässä muistissa tämä stoori. profiilissa kuvia evo1 versiosta. Plaaplaa albuissa.. vielä painetta tuottava härveli täytyy keksiä. Nyt mennään "lataa pönttö täyteen ja ajamaan " taktiikalla.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 30.01.2015, 18:36
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Menihän tämäkin putkeen.. sylkky vuotaa kun pitää lukkoa auki. Onneksi näin päin mutta paineet katoaa ja kunnon kompuraa ei autossa ole.. palasiksi johonkin väliin siis pistettävä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Onko tietoa vinssiköydestä PikkuMyy Tekniikka & Jutustelu 13 23.03.2007 20:33
Onko käytännön tietoa...? Tikru75 Chit-Chat 3 23.01.2005 20:03
Onko tietoa lr v8 dieselöinnistä lantikka Tekniikka & Jutustelu 7 21.10.2004 08:37
Onko tietoa va.pe.pa:sta......?? Ahma Tekniikka & Jutustelu 7 30.11.2003 21:36
Vanteista, onko tietoa. jarski Yleiset 0 01.07.2002 16:12


Sivu luotu: 07:11 (GMT +2).