![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() EAZEL.COM eli TietokoneongelmaaLöytyisikö vinkkejä/apuja tätä kautta? Erään ilmeisesti Adoben päivityksen jälkeen, koneelle asentui otsikon mukainen EAZEL.com selain, joka on jonkinlainen haittaohjelma? Käyttöjärjestelmänä on Windows 7, ohjeita Googlella etsitty, ei apuja sitä kautta ja ohjelmaa ei pysty poistamaan ohjauspaneelinohjelmien poiston kautta, koska sitä ei luettelossa ole. Eräs vinkki neuvoi, poistamaan käytössä olevan Opera selaimen ja asentamaan sen uudestaan, tuntuu että ohjelma poistui sen kautta hetkeksi, kun selaimen asensi uusiksi, mutta jostain taas ilmestyi takaisin. Tämä Eazel käynnistyy, kun painaa vasemman alanurkan Windows pallukan oikealla puolella olevaa Legopalikan näköistä Resurssienhallinnan kuvaketta. Olisiko asiallisia neuvoja tähän ongelmaan, mielellään ei Suomi24 tasoisia, huomautuksia millä sivuilla olet käynyt... yms.
|
||||
|
||||
![]()
Yleensä tuon kyseisen kaverin mukana koneelle asentuu jokunen muukin ohjelma. Esim.
- Babylon toolbar - Babylon Crome toolbar - search protecht conduit ( tai jotain muuta joka päättyy tuohon conduit sanaan ) - webcake versio x.xx Jossain variaatiossa kyseinen kaveri menee muokkaamaan nettiselaimen pikakuvaketta sellaiseksi, että selaimen auetessa mennään jollekkin sivulle, esim isearch.babylon.*** Yleensä lähtenyt koneelta kun poistanut lisääpoista sovellutuksen alta kaiken ylimääräisen. Selaimesta sinne pesiytyneet laajennukset. Apuna tuossa puhdistuksessa voineen käyttää. - Adwcleaner nimistä puhdistus softaa - Malwarebytes anti malware - Emsisoft Emergency Kit Tuossa nyt yksi kuvitettu ohje, selaimeen pesiytyneeseen vastaavan kilkkeen poistoon. http://tinyurl.com/k5ojrw7 |
|
||||
|
||||
![]()
Kiidos Dobe
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Juu se on tullut huomattua aika päteväksi ohjelmaksi. Oikeestaan itse nykysin tulee sitä käytettyä vain ja ainoastaan sellaiseen koneen perus tarkistukseen. Ellei kyseinen kone jotain löydä, ja kone sitten kuitenkin kummailee niin sitten noita muita softia perään. Taitaa olla niitä ainuita ohjelmia jolla tuo conduit toolbar lähtee koneelta jos sellaisen onnistuu koneelle saamaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jonkun tuollaisen ohjelman tyttö oli saanut omalle koneelleen ja olihan työmaa saada pois. Netistä löysin siihenkin ohjeet, joilla sai poistettua. Piti vielä kaivaa joku järjestelmäprosessi tehtävienhallinnasta ja sammuttaa, muuten ei saanut ohjauspaneelin kautta poistettua kyseistä roskaa.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Oljy- eli petrolilämmitin | riude | O/M/V Muut | 0 | 17.10.2011 07:02 |
Paintball, eli värikuulailu... | Rompe1 | Chit-Chat | 39 | 26.02.2011 07:16 |
O Jännitteenalennin eli kaks | vepele | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 17.03.2007 11:48 |
Eli minä... | Noviisi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.10.2005 21:17 |
Rengasnormit eli STRO | Pauli | Linkit | 7 | 04.01.2004 10:55 |