![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() alusteräsuunnitelmissa olisi rakennella alusterä dodge ramiin takarenkaan taakse ja nyt kiinnostaisi kuulla ja nähdä josko joku olisi moisia värkännyt omaan autoonsa eli kuvia ja tarinaa tulemaan
Viimeksi muokannut f250 : 22.04.2014 14:43 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan toimis paremmin akselin etupuolella muuten voipi tunkata perseeen ilmaan.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tarpeeksi painoa kyytiin ja olettaen et on nelikko, ni ei kai siinä mikä.
Ihmetyttää hiukan, et miksi moinen?
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nelikko on.piha ja tie kestäs paremmassa kunnossa kun terälä rapsuttelis
![]() onhan kiinteistö virmojen autoissakkii jonku näköset alusterät |
#6
|
|||
|
|||
![]() Toimii ne.
Se on kai siks laitettu taka akselin takapuolelle et ei runko nitkuis,käy kattoo mallia vaan pokkana kuulemma ovat toimineet hyvin mitä on äijät niillä rapsutellu,itte en oo muutaku kokeillu. Hyvin kestää ainaki hiluksissa ja rangerissakin mut ei kestä peruuttaa kanttariin terä alhaalla,runko vääntyy. Varmaan muutenki kannattaa olla paine-akku tai joku jousi systeemi et pääsee joustamaan jos pamahtaa kiinni kiveen tai johki.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
paineakku on välttämätön sylinterin terää alas painavalla puolella muuten tulee damagea rajusti.
on kokeiltu kuprmaauton simmakissa mistä paineakku porsi ja ihmeteltiin että miksi hajoaa hyde pumppuja ja sylinterejä sekä itte aura otti pahaa vahinkoa yksi sylinterikin meni ennen kuin tajusimma että paine akku oli paskana.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Äkkiä tuntuis että perässä vedettävä tielana voisi olla kätevämpi / yksinkertaisempi tehdä.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Jostain oikeasta työkoneesta voisi katsoa mallia miten se siinä toimii.
Itse olen miettinyt, että pickup tyylistä autoa pystyisi paremmin työvarustaa jos itse hitsaisi apurungon, johon laitteita voi asentaa ja joka jäykistää autoa. Sitten jos olis vielä jotkut ilmajouset, niillä voisi säätää jousitusta tarpeen mukaan. Kummallisen harvoin livenä vastaan tulee mitään pickuppeja oikeasti hommia tekemässä paitsi vetämässä jotain perävaunua tai roudaamassa roinaa. Noistahan olis hauska katsoa jotain videoita onko joku jo tehnyt jonkin oikeasti toimivan vekottimen. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Tuoltakin voi löytyä tietoa joka auttaa projektissa.http://www.masinistit.com/viewforum....1223c64b252b3d
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
lana ois kätevämpi jos ei tarviis ku yhessä paikassa touhuta mut eipä taija oikein toimia parkkipaikoila lumen luonnissa,soran tasotuksessa ja sitä vartenhan on traktorit joihe suap isot lanat joila teitä höylätään.
Ja täähän tulee vain omaks iloks ja naapurin kateuden nostattajaks ![]() |