![]() |
alusterä
suunnitelmissa olisi rakennella alusterä dodge ramiin takarenkaan taakse ja nyt kiinnostaisi kuulla ja nähdä josko joku olisi moisia värkännyt omaan autoonsa eli kuvia ja tarinaa tulemaan
|
Lainaus:
|
Varmaan toimis paremmin akselin etupuolella muuten voipi tunkata perseeen ilmaan.
|
Tarpeeksi painoa kyytiin ja olettaen et on nelikko, ni ei kai siinä mikä.
Ihmetyttää hiukan, et miksi moinen? |
Nelikko on.piha ja tie kestäs paremmassa kunnossa kun terälä rapsuttelis :)
onhan kiinteistö virmojen autoissakkii jonku näköset alusterät |
Toimii ne.
Lainaus:
|
paineakku on välttämätön sylinterin terää alas painavalla puolella muuten tulee damagea rajusti.
on kokeiltu kuprmaauton simmakissa mistä paineakku porsi ja ihmeteltiin että miksi hajoaa hyde pumppuja ja sylinterejä sekä itte aura otti pahaa vahinkoa yksi sylinterikin meni ennen kuin tajusimma että paine akku oli paskana. |
Lainaus:
|
Äkkiä tuntuis että perässä vedettävä tielana voisi olla kätevämpi / yksinkertaisempi tehdä.
|
Jostain oikeasta työkoneesta voisi katsoa mallia miten se siinä toimii.
Itse olen miettinyt, että pickup tyylistä autoa pystyisi paremmin työvarustaa jos itse hitsaisi apurungon, johon laitteita voi asentaa ja joka jäykistää autoa. Sitten jos olis vielä jotkut ilmajouset, niillä voisi säätää jousitusta tarpeen mukaan. Kummallisen harvoin livenä vastaan tulee mitään pickuppeja oikeasti hommia tekemässä paitsi vetämässä jotain perävaunua tai roudaamassa roinaa. Noistahan olis hauska katsoa jotain videoita onko joku jo tehnyt jonkin oikeasti toimivan vekottimen. |
Lainaus:
|
Tuoltakin voi löytyä tietoa joka auttaa projektissa.http://www.masinistit.com/viewforum....1223c64b252b3d
|
lana ois kätevämpi jos ei tarviis ku yhessä paikassa touhuta mut eipä taija oikein toimia parkkipaikoila lumen luonnissa,soran tasotuksessa ja sitä vartenhan on traktorit joihe suap isot lanat joila teitä höylätään.
Ja täähän tulee vain omaks iloks ja naapurin kateuden nostattajaks :D |
Sivu luotu: 15:16 (GMT +2). |