![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Moottoriöljyn tunnistusMitäköhän öljyä mahtaa olla. noin 20l/purkki. Kyljessä lukee. Comet D diesel motor oil sae 10w30 api ch4-SJ Acea E2-B3-A3 Volvo vds 20/200L www.voitelukeskus.com Tuota mulla on moottorissa nyt ja pitäisi tietää mitä sinne voi lisätä jos tarvitsee. Onko tämä Täyssynteettistä vai mitä? Tuolla netti sivulla en löytänyt mainintaa. Voiko mobilin delvac öljyä laittaa sinne?
|
|
|||
|
|||
![]()
Missä moottorissa? Moottorin valmistaja kertoo laatuvaatimukset mitkä pitää täyttyä.
Ja voi käyttää Delvacia jos em. vaatimukset täyttyy. Tuo vaikuttaisi olevan ihan tavanomainen raskaan kaluston moottoriöljy.
|
|||
|
|||
![]()
tuo on normaalia mineraaliöljyä, samanlaista voi sekoitella joukkoon.
TT |
|
||||
|
||||
![]()
Tosiaan k5 diesel blazeriin öljyä etsin.
Eli tuo on mineraaliöljyä, kiitos paljon vastauksesta. Jännä ettei tuota missään lukenut. Kaipa tämä on niitä "pitää vain tietää" juttuja. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]()
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori Viimeksi muokannut Jappi : 16.11.2013 05:21 Perustelu: Korostan... |
|
||||
|
||||
![]()
Hups!!! En osaa enää lukeakkaan vaikka juuri tuon tekstinkin luin. Hyvä Hyvä =D Loman tarpeessa...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Termostaatin tunnistus. | Taisto | Chit-Chat | 9 | 18.12.2010 13:46 |
Akselin tunnistus | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 01.07.2009 13:55 |
tunnistus apua | ärjy | Chit-Chat | 6 | 16.06.2009 10:50 |
Mitä tapahtuu dieselin moottoriöljyn vanhentuessa? | JiiPee | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 18.02.2009 09:30 |
HJ-61 moottoriöljyn ylitäyttö, onko vaarallista? | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 02.08.2007 07:19 |