![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Tukivarsien asemoinnin/kiinnityksen arviointipolliJa sitten arvioimaan mitä hyvää/huonoa on seuraavissa tukivarsien asemoinnissa/kiinnityksessä. Eli miten itse värkkäisit tukivarret kiinni. Kuva 1 Kuva 2 Kuva 3 Kuva 4 Kaikissa kuvissa tukivarret ovat vain mallillaan, joten lopullinen asento tulee muuttumaan hieman suuntaan jos toiseen.
|
|||
|
|||
![]()
Moro.
Mullahan on toi sama projekti menossa vähän laajempana vaan (tulee muutankin kuin etutukivarret) Niin tuossa asemoinnissa kannattaa ottaa huomioon muutakin kuin pelkkien tukivarsien paikka ajatteleppa siihen muutkin kamat lisäks. panhard,ohjaus varret ja jouset jouset helpompi laittaa kun tukivarret on alapuolella ei tarviit tehdä niin korkeita jousi "torneja" ja panhardin tanko on helpompi laittaa hyvään kulmaan kun varret on alapuolella. Tosin jos varret on akselin yläpuolella tulee tukivarsien linjat hyväksi ja eivät töki maastoon.. Mutta olen huomannut että tässä on monta moneksi joten kärsivällisyyttä tarvitaan ja jonkin verran pitkiä mietintöjä?? PS: tarkista etuakselin olkaakselien kallistumat ennen kun aloitat hitsaamaan tukivarsia akseliin. Minä en meinaan tarkistanut ja toinen saatanan akseliputkista onkin pyörähtänyt ja kulmat on vituillaan ja tukivarret on jo hitsattu akseliin kiinni!!!! Voi v.... Tässäpari kuvaa malliksi etuviistosta ![]() Ja panhard linjasta ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierrejousien ja tukivarsien asemointia | MK | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 13.10.2008 23:44 |
M: Tukivarsien kiinnityslaipat | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 11.01.2008 20:53 |
LJ-70 tukivarsien puslat | jampeli | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 04.11.2007 19:31 |
o: LJ:n tukivarsien korvakkeet | Jii-Jii | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.02.2006 10:30 |
sj:n tukivarsien paikka? | Turboic | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 15.11.2004 16:09 |