![]() |
Tukivarsien asemoinnin/kiinnityksen arviointipolli
Ja sitten arvioimaan mitä hyvää/huonoa on seuraavissa tukivarsien asemoinnissa/kiinnityksessä. Eli miten itse värkkäisit tukivarret kiinni.
http://www.petrisimolin.net/gallery/...i-PICT0002.JPG Kuva 1 http://www.petrisimolin.net/gallery/...i-PICT0006.JPG Kuva 2 http://www.petrisimolin.net/gallery/...i-PICT0007.JPG Kuva 3 http://www.petrisimolin.net/gallery/...i-PICT0010.JPG Kuva 4 Kaikissa kuvissa tukivarret ovat vain mallillaan, joten lopullinen asento tulee muuttumaan hieman suuntaan jos toiseen. |
Moro.
Mullahan on toi sama projekti menossa vähän laajempana vaan (tulee muutankin kuin etutukivarret) Niin tuossa asemoinnissa kannattaa ottaa huomioon muutakin kuin pelkkien tukivarsien paikka ajatteleppa siihen muutkin kamat lisäks. panhard,ohjaus varret ja jouset jouset helpompi laittaa kun tukivarret on alapuolella ei tarviit tehdä niin korkeita jousi "torneja" ja panhardin tanko on helpompi laittaa hyvään kulmaan kun varret on alapuolella. Tosin jos varret on akselin yläpuolella tulee tukivarsien linjat hyväksi ja eivät töki maastoon.. Mutta olen huomannut että tässä on monta moneksi joten kärsivällisyyttä tarvitaan ja jonkin verran pitkiä mietintöjä?? PS: tarkista etuakselin olkaakselien kallistumat ennen kun aloitat hitsaamaan tukivarsia akseliin. Minä en meinaan tarkistanut ja toinen saatanan akseliputkista onkin pyörähtänyt ja kulmat on vituillaan ja tukivarret on jo hitsattu akseliin kiinni!!!! Voi v.... Tässäpari kuvaa malliksi etuviistosta http://www.petrisimolin.net/gallery/...etuviisto2.jpg Ja panhard linjasta http://www.petrisimolin.net/gallery/...oSo-ohjaus.jpg |
Sivu luotu: 09:06 (GMT +2). |