![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() TML chromomurros!Joko on porukoilla ollu koeponnistuksessa? Hinta näyttäs olevan kohillaa taas jos vaan kestää! http://www.offroadtarvike.fi/app/product/view/-/id/448
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
mistään mitään tiiä mut ei me niitä turaoffissa rikki saatu vaiikka välillä vähään hojolle kenkää annetiinki,mut ei kai yhen kisan perusteela mitää voi sanoakkaan
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eli siis nuo saattaapi olla mallia kestävät täytyypi joku päivä käyä kokelemassa lisää
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Luulis, että se on koko nivel tuota samaa cromiseosta, vai miten niin pistää silmään tuo musta vetotikun pätkä tossa nivelessä kuitenkin, joka on aina niissa orkinaaleissa tml:issä katkennu. nimimerkillä muutaman hajottaneena naurettavissa paikoissa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
pitäähän sitä nukkua että jaksaa eihä me hävitty ees montaa tuhatta pistettä
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli ensimmäiset testissä tuolla Paratiisioffissa, saivat siellä ensi kengitykset. Sit tuolla Turaoffissa hakkuutin lukko päällä keula pomppien sitä kallioo ylös mikä oli siinä "mahtuuko" rastin jälkeen.
Tuntus kyllä kestäviltä ainaskii noilla 36"silla. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Oho, kuulostaa ihan siltä, että vois mennä hankintalistalle, kun ei oo hinnan kiroissakaan nuo
![]() ![]() edit. pitää ensin ajaa loppuun nuo tojotan orkkikset ja sitte vois heittää tollaset alle..
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 16.09.2009 21:34 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Paineet edessä oli 0,40 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
ootte siis vielä ajanu osakaasulla!!
![]() toyotan tikku katkee( pitkä sekä lyhyt) aina siitä sokan urasta. vuosi kromomurroksilla(pitkä pelloilla) ajettu saldo yks vetotikku lyhyemmältä puolelta. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Volvon Cromo murrokset on silloin kestäviä kun porttaali rattaat hajoo ensin,menee napa jumiin täydellä kaasulla ja vetari menee poikki ja murroksessa ei mitään vauriota.
RCV PERFORMANCEN cromo murroksilla ainakin sen voi tehdä. Mä voisin kyllä ottaa testiin tollasia volvon akseleihin niin katottais mitä ne kestää. |
#13
|
||||
|
||||
![]()
mut sekin kannattaa miettiä et mikä siellä on halvin ja helpoin pitää sulakkeena.mut omassa kilpurissa ei onneks näitä murheita ole ollu ei yhtään vetari/murros vaurioo kisoissa ole ollu,en ainakaan muista
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida olla tota toyotan isompaa murrosta cromona? (siis uudempi LJ)
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
niin eli se murros EI hajoo niin ei sen väliä vaikka siellä on hj-bj-lj kokoluokan kromo. sulake on vetoakseli joka tulee perä murikasta murrokselle. eli tikkuja menny poikki mulla 1kpl mikjus:silla 2kpl Viimeksi muokannut toyota4x4 : 17.09.2009 06:33 |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Laitettii mun hiluksii viikonloppuna lonkkarit et eiköhän sitä pääse fintrophyssä vetokepin vaihtoo!
![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se isompi ole juuri tuo.
NTA-18 hILUX89- JA 4-RUNNER NTA-18 HDJ-80
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#18
|
||||
|
||||
![]() ot...
onkos kukaa kokeillu noita trail-gearin murroksia? parempi alkuperäinen ja hinta vain 69 usd eli n.50€. halpoja, ajattelin itse kokeilla niitä ens alkuun.
__________________
-BJ-40 -hilux ln110 ex -Land Cruiser HJ-45 ex -hilux ln65 ex http://www.pahama.com |
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos pistät tilaten, niin tilaa samalla mullekkin :P |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Eiks Kuksasta Lahden "muta"kisassa hajonnut jotain akselista. Yks pyörä ainakin jumitti.
|
#21
|
|||
|
|||
![]()
ja täällä lepajoella Janilla ainakin yksi tikku mennyt lonkkareilla...
|
#22
|
||||
|
||||
![]()
onkos"tuttavallisesti" kromo-timo murroksien kestävyys tuloksia tullu?? kuulemma joku olis testaillu..?? oliko niissä se keskitähti ihan sitä kromoo vai m-300:sta niin kuin kromo lonkkareissa??
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 13.10.2009 20:51 |
#23
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#24
|
||||
|
||||
![]()
jahas, pitää vissii suitsukkeeseen tilata ku perinteiset murtumattomat ei kestäny. mitkäs kepit tuohon sitte pitäis laittaa kun on kahta eri mallia kokeillu, vakiota ja vissiin pitäs olla kestävempi malli (ehc 4010) lukee kepissä, niin se on kierteellä noin 90astetta..
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#25
|
||||
|
||||
![]()
Meilla oli 413 suikassa Finland trophyssa tuollaiset TML cromo murrrokset. Hyvin tuntuivat kestävän puolet kisasta, jolloin katkesi molemmat veto-akselit. Eli tästä voimme tehdä johtopäätöksen, että nyt murros kestää ja veto-akseli toimii sulakkeena. Vielä kun saisi vahvemmat veto-akselit jotka kestäisi tuon räjähtävän voiman joka tuosta motista lähtee. Entäs mikä sitten hajoo kun veto-akseli ja murros on riitävän kestävät? (Välitys, kardaani vaiko peräti beadlokin pultit?)
|