Tai siis oikeemmin Rangesta...
Muutama reikä.
Siinä on hävinnyt osa auton perästäkin.
Siinä on hieno paikka.

Ens kesänä nähdään onko tälläisista popniitti virityksistä mihinkään. saumat on yritetty täyttää sikafleksillä ja pelti olisi tarkotus maalata ferreksillä. Alapuolelle olisi tarkoitus sivellä vielä vernissan(keitetty pellavaöly) & tectylin sekoituksella.
Runko on kova, siinä on vain pinta ruostetta, joskus tehty ruostesuojas on minun pelastus. Runko olisi tarkoitus käsitellä myös tuolla vernissan ja Tectylin sekoituksella.
Nyt on päässyt boge kuvaa.
Todellista kierrätystä, paikka materiaali on ollut piipunpelteina edelliset 60 vuotta.
Kokonaisuudessa olen kyllä positiivisesti yllättynyt miten hyvässä kunnossa auto on ruosteenkin suhteen. Toissapäivänä tullut Rangen työpaja manuaali kertoi iloisen yllärin minulle. Auton korin saa purettua osiin mitä minä en tiennyt. Kunkahan monesta nyky autosta saa katon irti ruuvitaltalla ja jakoavaimella?

Se että auton pohjan saa purettua suhteellisen helposti on kyllä ruostesuojauksen kannalta hirmuusen kätevää tämmöselle amatöörille.