Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.06.2005, 23:39
Masu Masu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 15.06.04
Sijainti: Loppi
Perusasetus

Nyt lähti pohja pois tästä hommasta...(mätähommia)

Tai siis oikeemmin Rangesta...

Muutama reikä.

Siinä on hävinnyt osa auton perästäkin.

Siinä on hieno paikka. Ens kesänä nähdään onko tälläisista popniitti virityksistä mihinkään. saumat on yritetty täyttää sikafleksillä ja pelti olisi tarkotus maalata ferreksillä. Alapuolelle olisi tarkoitus sivellä vielä vernissan(keitetty pellavaöly) & tectylin sekoituksella.

Runko on kova, siinä on vain pinta ruostetta, joskus tehty ruostesuojas on minun pelastus. Runko olisi tarkoitus käsitellä myös tuolla vernissan ja Tectylin sekoituksella.

Nyt on päässyt boge kuvaa.

Todellista kierrätystä, paikka materiaali on ollut piipunpelteina edelliset 60 vuotta.

Kokonaisuudessa olen kyllä positiivisesti yllättynyt miten hyvässä kunnossa auto on ruosteenkin suhteen. Toissapäivänä tullut Rangen työpaja manuaali kertoi iloisen yllärin minulle. Auton korin saa purettua osiin mitä minä en tiennyt. Kunkahan monesta nyky autosta saa katon irti ruuvitaltalla ja jakoavaimella? Se että auton pohjan saa purettua suhteellisen helposti on kyllä ruostesuojauksen kannalta hirmuusen kätevää tämmöselle amatöörille.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Buick lähti Ex_inkkari Chit-Chat 1 02.02.2008 23:18
o: hiluxin 2l koneen ö-pohja Hharri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.02.2007 20:54
O: fj-55 termostaatin kotelon pohja (löyty) Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 10.06.2006 21:30
C10 pohja panssaria suunnitteilla.. Tekniikka & Jutustelu 6 13.05.2005 20:25
BJ 40 pohja panssari Tekniikka & Jutustelu 4 16.03.2004 18:35

Sivu luotu: 22:48 (GMT +2).