![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() bj-40 renkaat ja korotus neuvoja...??????eli nyt kovasti näyttää että hj- lähtee vaihtoon ja viikonloppuna tulee bj-40 alle. mitkäs renkaat mahtuu pyörii vakiona ja onko muita hyviä vinkkejä miten saa nopeasti helposti vähän korkeammaks että pääsee heti mettään taas ettei mee kokonaan vaan auton laittamiseks!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
taitaa olla vakiona 31x10,5-15 liki maksimi koko ettei pahasti raavi,vai onko porukka isompia laittanut?.(tommoset oli alla en paljon suurempia olis ilman fiksausta laittanut)
takasiiven reunat fiksaamalla 33x12,5 helposti.(taitaa olla max koko katsastuksessa) |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kyl se taitaa olla toi 31 täys vakioon hyvä koko,kuten oon sulle näyttäny miten kävi 33:la ja ei
ihan vakio alusta,eli takaaukot vähä modausta ja edessä lokarin levitys ja modaus. Mukana ku pukama,se o vi(n)ssi homma! http://www.rhteam.net/ |
#4
|
|||
|
|||
![]()
jaahas,ei 35 pienempiä renkaita edes oo. no kyllä ne sinne menee kun laitetaan... tai toivotaan ainakin!!!! pikku fiksausta siis on heti tiedossa.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
no nyt kuulostaa hyvältä,tuolta mun profiilista löytyy kuvia bj "pikkufiksailusta" .
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä minusta eteen mahtuu 35:nen ilman mitään muutoksia. Takana rälläkkää pikkasen nii hyvä on!
Sitten levikettä pikkasen joka puolelle! "Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee" Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä! |
#7
|
|||
|
|||
![]()
joo nyt alkaa jutut jo kuullostaa hyvältä! eli tarkoitus olis bj:hin saada sooa akselit tehtyä kunhan aika sitten antaa periksi. onko kellään kokemusta siitä? no pitää enemmän miettiä kunhan pe pääsee hakemaan sen eka pois! jos vaan on toimiva paketti.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Soa/spoa juttua löytyy search koneella helposti!
"Oikastaan tästä, kyllä tuonne puronvarteen pääsee" Mehän ei onkimaan kävelyllä mennä! |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-Nyybi Juniori83- Note! This message was posted anonymously! |
#10
|
|||
|
|||
![]()
haitko bj:n kuopiosta
päin helvettiä menee,mutta menköön |
#11
|
|||
|
|||
![]()
ei oo vielä ehtinyt hakea... mut sieltä se pitäis pois hakea! kyllä hirvitää kun ihan vakio peli että miten jaksaa alusta asti rakentaa, mutta kai se siitä suttaantuu... niin onks siinä jotain vikaa vai miks kysyt?
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
ja jos joku jolla on bj:stä kokemusta sattuu lukemaan tän niin vois vastata näihin kysymyksiin...... meneekö bj ilman lukkoja joka paikassa ihan kivasti? tietenkin kunnon renkaat! mites muuten maastossa onko kova menijä? kiitos taas kaikille jotka jaksannut vastailla ja auttaa!
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
no joo on siinä pieniä vikoja,olin ite kiinnostunut samaisesta vehkeestä mutta luovuin ajatuksesta,koska se on vakio ja mun hj on jo hieman rakenneltu.hj on kyllä raskaampi ja kömpelömpi kuin bj,mutta itelläni on kuitenkin parempi taka-akseli kuin bj:ssä,isompi kone ja OHJAUSTEHOSTIN.eihän siinä bj:ssä oo vikoja kuin pakoputki ja etuakselin joutuu käymään kokonaan läpi niin ja jakolaatikon tiivisteet niin ja olikohan etupyörän laakeritkin loppu,että semmoset viat
päin helvettiä menee,mutta menköön |
#14
|
|||
|
|||
![]()
hyväähän siinä on pellit
päin helvettiä menee,mutta menköön |
#15
|
|||
|
|||
![]()
joo toinen pyörän lakru oli vissiin loppu ja vähän oljyä ruikkii... se on ihan normaalia! ei sinne vaikeeta oo tehostinta laittaa! mulla kans valmiiks kokonaan rakennettu hj. se laitto aluks vähän miettimään mut on se bj aina bj!
|
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyllä se menee ihan hyvin ilman lukkojakin jos sulla ei ole turhan pitkää "kärsää" edessä, se meinaan jää sitten joka paikkaan..... Jos enemmän rakentelet niin voit nostaa tankinkin ylös, saat enemmän maavaraa. Onko se bensa vai diiseli? Mulla on toi jälkimmäinen ja tykkään siitä kun sillä voi ryömiä miten huvittaa. Tosin esim. Heinolan mutahaudassa olisi ollut hyvä kun olisi ollut vähän enemmän ruutia koneessa.... Pikku vinkki, jos haluat pitää ikkunat ehjinä niin älä nojaa / tee käännöstä takapäällä puuhun/kiveen. Muistan kun aloitettiin tuo offi-harrastus niin otettiin kaverin emännän "kauppakassi" ja lähdettiin safarille. Ne pyöristetyt takasivuikkunat tais poksahdella ensimmäiseksi.... Ei ollu kaverin emäntä hyvillään, ei kuulemma suostunut enään mennä kauppaan sillä. Ei siinä sitten auttanut kuin rakentaa (siis kaveri rakens) silloisen 2-luokan, nykyisen modified luokan vehkeen. Hyvin on BJ kestänyt nämä vuodet. Pari vuotta sitten vaihdettiin siihen runko, oli meinaan niin täynnä hiushalkemia (ties mitä kaatumatautia harrastanut kilpailuissa), siitä asti se on seissyt ja valittanut kun ei pääse mettään... Vihdoinkin sen toive toteutui Heinolassa mutta vanhus (ja kuski) oli ollu niin pitkään pois kuvioista että nyt ei flekti toimi (kiitos mutahaudan), kytkin reistailee ja etulukko ei tahdo mennä pois päältä tai sitten ohjaus muuten vaan reistailee. Ei olla vielä tutkittu mitä muuta sitä vaivaa.. Mutta ei aikaakaan niin se on taas iskussaan Leppoisia hetkiä vaan BJ:si kanssa, toivottavasti nautit sen seurasta yhtä paljon kuin minä olen omasta nauttinut ![]() -B- |
#17
|
|||
|
|||
![]()
joo nyt sain haettu eilen sen bj:n. tänään pitää mennä ihmettelemään miten 35 renkaat sais alle. kuukauden sisällä sit soa akselit niin saa sitä maa varaa kunnolla ja joustot samalla kohdilleen! mukava ensivaikutelma auton ajettavuudesta jäi! nyt pitää päästä vähän mettään sitäkin kokeilee kunhan kunnon renkaat saa alle!
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
oliko kori ruosteeton ja siisti niin kuin myyjä väitti.jos oli hyvä niin
päin helvettiä menee,mutta menköön |
#19
|
|||
|
|||
![]()
runko oli kokonaan tehty. ja kori kanssa! ei yhtään ruostetta missään! eikä mikään räpellys. paljon parempi kuin mitä olisin uskaltanut toivoa! nyt 35-12,5-15 kumit alla niin näyttää jo autolta! vähän joutu laittaa takapäätä uusiks ja viel pitäis tehdä etu kaariin jotain muutoksia. no sai sentään jo vähän kokeiltua maasto ajoa ja tuntui ainakin paljon paremmalta kun hj. saa nähä sit jos tässä joku yö ehtis kunnolla mettään kokeilee kunhan pari pikku juttua vielä tekee. suosittelen bj-40 hankintaa. se on jo oikea maasturi.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ-40 SOA korotus +renkaat "todistus" | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.01.2008 08:30 | |
NEUVOJA TARVITAAN! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.03.2007 11:54 |
Paku UAZin renkaat ja korotus | kalkkuna | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 19.01.2006 18:08 |
Suzukin renkaat ja korotus... | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.11.2005 13:06 | |
Suzukin korotus & renkaat | Iippa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 11.04.2005 11:55 |