![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Mitä eroa käytössä Powertrax Lock-Right Lockers ja ihan aidolla eatonin detroit lockeEli kysely ikä painaa minua edelleen koska en ole kumpaakaan koskaan kokeillut ![]()
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Lock-Right menee rikki, Detroit Locker ei mene.
![]() Eli jälkimmäisessä rakenne on vahvempi ja kalliimpi.
__________________
Harbor Cruisers |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli Lockright takana 12 pulttisessa ja se tikitti aika äänekkäästi ja paukautteli joskus suht kovaa. Aito detroitti tuli taakse 14pulttisen mukana ja tikitystä ei kuulunu ja paukauttelua ei oo esiintyny. Sit laitoin eteenkin ja ilman mitään oireilua pelittää.
Eli kestävämpi ja toiminnaltaa jouhevampi. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jotain tuollaista arvelin eli halvalla ei saa hyvää tässäkään tapauksessa
![]() ![]() ![]()
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
No, minulla oli Hiluxissa Lock-Right taka-akselilla vuosikaudet, hyvin kesti ja on itse asiassa vieläkin vara-akselissa, olisi varmaan alla edelleenkin, mutta sain kerran edukkaasti Toyotan sähkölukon, niin laitoin sen sinne.
Liekö Hilux sitten sen verran kevyt takaa, ettei rikkonut lukkoa. Eikä se tikittänyt. Murjomalla toisaalta saa minkä tahansa rikki.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Lock-Right on eväslaatikko lukko jolla korvataan vain tasauspyöräston rattaat: http://www.jeepforum.com/forum/data/47/LockRight.jpg
Taasen Detroit lockerissa tulee mukana koko murikka: http://www.offroaders.com/info/tech-...cker_small.jpg Ite pähkin saman asian kanssa D70-2U perän kanssa. Detroittiin sit loppu viimen päädyin. Entuudestaan oli kokomusta Aussielockerista D44 perän kanssa. Kyllä tuo Detroitti vähemmällä paukkeella ja napsutuksella menee. Kannattaa pitää mielessä, että jos 80 luvun dodge niin se takaperä on todennäkösesti D70U. Jos kyseessä on Ruoveden akselit, niin 95 rosentin todennäkösyydellä tuo U versio. Oon niitä muutamaankin kertaan katsellu kun osia käyny hakeen. BOM numerostahan se sit selviää, tahi purkamalla akseli. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________ |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Posted via Mobile Device
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä eroa on bj40 ja bj42:sella? | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 12.07.2018 07:09 |
Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 10.11.2007 12:00 | |
mitä eroa on rangen 3.5 litran ja 3.8 koneella? | miikkalu | Chit-Chat | 7 | 04.05.2006 10:59 |
mitä eroa volvon ja unimogin porttaaleilla? | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 27.11.2005 20:44 | |
mitä eroa vanhemmassa ja uudemmassa hj61:sessä | Ahma | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.04.2004 12:10 |