Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.04.2013, 15:04
Pätkäpajero 74 Pätkäpajero 74 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.13
Sijainti: forssa
Viestit: 31
Perusasetus

pajeron ahdot


nyt meni peukalo suuhun pajeron ahtoja kun piti nostella niin en saanu kun 0.8 nouseen.syöttöä rukkasin ja kellon tankon lyhensin tappiin ja vähä viel sitä mutkaa jyrkemmäks väänsin mut nyt loppu sit järki kun 1.2 tavottelin et rupeeko toi turbo oleen loppu vai mikä on vikana.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.04.2013, 15:07
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Minun pitäs taas saaha ne tuolta 1.7 sinne 1-1.2
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.04.2013, 16:24
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätkäpajero 74 Näytä viesti
nyt meni peukalo suuhun pajeron ahtoja kun piti nostella niin en saanu kun 0.8 nouseen.syöttöä rukkasin ja kellon tankon lyhensin tappiin ja vähä viel sitä mutkaa jyrkemmäks väänsin mut nyt loppu sit järki kun 1.2 tavottelin et rupeeko toi turbo oleen loppu vai mikä on vikana.
Onks imusarjassa se pop-uppi paikallaan? Sehän puhaltaa ylimääräset ulos, painerajaa en nyt muista...
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.04.2013, 17:04
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

itelläin röpötti niin perkeleesti se venttiili, raja tais olla joku 0.6-0.8 bar.

kyllä se vissii jonku reilun kilon otti paineita silloin, maantiellä oikeastaan jatkuvasti se 0.8bar. ja sitten alakerta sanoikin työskentely sopimuksen irti...
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.04.2013, 17:23
Pätkäpajero 74 Pätkäpajero 74 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.13
Sijainti: forssa
Viestit: 31
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Onks imusarjassa se pop-uppi paikallaan? Sehän puhaltaa ylimääräset ulos, painerajaa en nyt muista...
siinä on tulppa.vaikka lukkopihdeil pistin pistin hukkaportin letkun tukkoon ei paineet noussu ku 0.8
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 26.04.2013, 17:29
jupe69:n Avatar
jupe69 jupe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 01.05.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 1.106
Perusasetus

muista lisätä syöttöö kans ,ei se muuten ahda !!!!!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.04.2013, 17:40
Pätkäpajero 74 Pätkäpajero 74 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.13
Sijainti: forssa
Viestit: 31
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jupe69 Näytä viesti
muista lisätä syöttöö kans ,ei se muuten ahda !!!!!!
juu kyl soppaa saa kun savua tulee
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 26.04.2013, 18:09
khn81 khn81 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.01.10
Sijainti: Haapavesi
Viestit: 135
Perusasetus

Onko hukkaportti jotenkin jumissa tai mittari näyttää väärin? Ylipaineventtiili kestää 1.15 bar.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.04.2013, 18:29
Pätkäpajero 74 Pätkäpajero 74 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.04.13
Sijainti: forssa
Viestit: 31
Perusasetus

mittari on uus et kyl se varmaa oikein näyttää.ei se kyl letkujakaan kovin turvota
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 26.04.2013, 18:30
jupe69:n Avatar
jupe69 jupe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 01.05.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 1.106
Perusasetus

tuu hakee multa toinen turbo siihen !!
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 26.04.2013, 18:51
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Tämän vois siirtää tuonne pajeroitten viat ja korjaukset osastolle!
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 26.04.2013, 22:51
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Siis hukkaportti pakopesässä?


Noista "uudemmista" mitsun turbodieseleistä ei juurikaan kokemusta....

Mutta olisko nyt pakopesästä, hukkaportin läpän tiivistepinnasta lähtenyt pikkasen materiaa? vaikka sen verran, että naula menee läpi? toki sulkuläppäkin voi palaa/vääntyä pilalle, mutta käsittääkseni harvinaisempaa?

Siis nouseeko ahtopaineet vaisuhkosti, verrattuna kunnossaolevaan?

Ei olisi ensimmäinen hukkaportillinen ahdin, jossa k.o ongelma. (ja kallis korjata, myös vaihtaa tehdaskunnostettuun, muutama satanen lisää vaihtomaksuun, jos pesä halki?tarkista, että pantti sekä vanha ahdin että pantti ei jää maailmalle, siis kokonainen tarvikeahdin kehiin, jos ehyttä alkuperäistä ei löydy, ja kuten sanottu tuo hukkaportin aukon halkeaminen on suht yleistä, aina omistaja ei välttämättä edes tiedä k.o viasta)
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 26.04.2013, 22:57
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Siis hukkaportti pakopesässä?


Noista "uudemmista" mitsun turbodieseleistä ei juurikaan kokemusta....

Mutta olisko nyt pakopesästä, hukkaportin läpän tiivistepinnasta lähtenyt pikkasen materiaa? vaikka sen verran, että naula menee läpi? toki sulkuläppäkin voi palaa/vääntyä pilalle, mutta käsittääkseni harvinaisempaa?

Siis nouseeko ahtopaineet vaisuhkosti, verrattuna kunnossaolevaan?

Ei olisi ensimmäinen hukkaportillinen ahdin, jossa k.o ongelma. (ja kallis korjata, myös vaihtaa tehdaskunnostettuun, muutama satanen lisää vaihtomaksuun, jos pesä halki?tarkista, että pantti sekä vanha ahdin että pantti ei jää maailmalle, siis kokonainen tarvikeahdin kehiin, jos ehyttä alkuperäistä ei löydy, ja kuten sanottu tuo hukkaportin aukon halkeaminen on suht yleistä, aina omistaja ei välttämättä edes tiedä k.o viasta)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron ahdot... jyrden Tekniikka & Jutustelu 10 29.01.2012 21:31
Pajerosta ahdot hukassa japanian rauta Tekniikka & Jutustelu 8 10.05.2009 20:13
Pajeron ahdot TD04 -> TC05 sds500 Tekniikka & Jutustelu 0 26.09.2007 06:30
LJ:n ahdot alunperin. Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 19 27.07.2007 18:18
ahdot? toppa Tekniikka & Jutustelu 36 27.04.2005 20:49


Sivu luotu: 11:14 (GMT +2).