![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() pajeron ahdotnyt meni peukalo suuhun pajeron ahtoja kun piti nostella niin en saanu kun 0.8 nouseen.syöttöä rukkasin ja kellon tankon lyhensin tappiin ja vähä viel sitä mutkaa jyrkemmäks väänsin ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minun pitäs taas saaha ne tuolta 1.7 sinne 1-1.2
![]()
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi... ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
itelläin röpötti niin perkeleesti se venttiili, raja tais olla joku 0.6-0.8 bar.
kyllä se vissii jonku reilun kilon otti paineita silloin, maantiellä oikeastaan jatkuvasti se 0.8bar. ja sitten alakerta sanoikin työskentely sopimuksen irti...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#5
|
|||
|
|||
![]()
siinä on tulppa.vaikka lukkopihdeil pistin pistin hukkaportin letkun tukkoon ei paineet noussu ku 0.8
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
muista lisätä syöttöö kans ,ei se muuten ahda !!!!!!
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
juu kyl soppaa saa kun savua tulee
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onko hukkaportti jotenkin jumissa tai mittari näyttää väärin? Ylipaineventtiili kestää 1.15 bar.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
mittari on uus et kyl se varmaa oikein näyttää.ei se kyl letkujakaan kovin turvota
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
tuu hakee multa toinen turbo siihen !!
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tämän vois siirtää tuonne pajeroitten viat ja korjaukset osastolle!
![]() ![]()
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi... ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Siis hukkaportti pakopesässä?
Noista "uudemmista" mitsun turbodieseleistä ei juurikaan kokemusta....
Mutta olisko nyt pakopesästä, hukkaportin läpän tiivistepinnasta lähtenyt pikkasen materiaa? vaikka sen verran, että naula menee läpi? toki sulkuläppäkin voi palaa/vääntyä pilalle, mutta käsittääkseni harvinaisempaa? Siis nouseeko ahtopaineet vaisuhkosti, verrattuna kunnossaolevaan? Ei olisi ensimmäinen hukkaportillinen ahdin, jossa k.o ongelma. (ja kallis korjata, myös vaihtaa tehdaskunnostettuun, muutama satanen lisää vaihtomaksuun, jos pesä halki?tarkista, että pantti sekä vanha ahdin että pantti ei jää maailmalle, siis kokonainen tarvikeahdin kehiin, jos ehyttä alkuperäistä ei löydy, ja kuten sanottu tuo hukkaportin aukon halkeaminen on suht yleistä, aina omistaja ei välttämättä edes tiedä k.o viasta) |
#13
|
|||
|
|||
![]() Siis hukkaportti pakopesässä?
Noista "uudemmista" mitsun turbodieseleistä ei juurikaan kokemusta....
Mutta olisko nyt pakopesästä, hukkaportin läpän tiivistepinnasta lähtenyt pikkasen materiaa? vaikka sen verran, että naula menee läpi? toki sulkuläppäkin voi palaa/vääntyä pilalle, mutta käsittääkseni harvinaisempaa? Siis nouseeko ahtopaineet vaisuhkosti, verrattuna kunnossaolevaan? Ei olisi ensimmäinen hukkaportillinen ahdin, jossa k.o ongelma. (ja kallis korjata, myös vaihtaa tehdaskunnostettuun, muutama satanen lisää vaihtomaksuun, jos pesä halki?tarkista, että pantti sekä vanha ahdin että pantti ei jää maailmalle, siis kokonainen tarvikeahdin kehiin, jos ehyttä alkuperäistä ei löydy, ja kuten sanottu tuo hukkaportin aukon halkeaminen on suht yleistä, aina omistaja ei välttämättä edes tiedä k.o viasta) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron ahdot... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2012 21:31 |
Pajerosta ahdot hukassa | japanian rauta | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.05.2009 20:13 |
Pajeron ahdot TD04 -> TC05 | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.09.2007 06:30 |
LJ:n ahdot alunperin. | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 27.07.2007 18:18 |
ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |