![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Patrollin kääntymisen vika?Kertokaa joku viisampi, mikä on patukassa, kun ei käänny toiseen suuntaan kuin vain puoli pyörää ja toiseen suuntaan kääntyy kaikki????????? Jatkoin apusimpukasta tulevaa tankoa 5cm kun olen laskenut apusimpukkaa alaspäin ja auto pelasi vähänaikaa ja nyt ei sitten käänny toiselle puolelle. oisko se tehostajassa vika vai antaako joku poori läpi, mutta ei ratissa ainakaan tunnu, että antaisi läpi. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Patrolleista mitään tietämättä mutta...
Sektorivarsi väärällä boorilla(poorilla)??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Onko tässä nyt tilanne että ratti kääntyy normaalimäärän keskiasennosta reunasta reunaan, vai että rattikaan ei käänny koko matkaa toiseen suuntaan? Puhuit apusimpukasta, kaikesta päätellen siis risukeula kun eihän jäykkäakselisissa sellaisia ole.. Selkeästihän tuossa on vikaa joko ohjausgeometriassa, tai sitten kuten jo yllä mainittiin niin sektorivarsi on väärässä asennossa. Noh, ohjausgeometriaan sekin jossain määrin liittyy
![]() Tässä saattaisi auttaa pari kuvaa keulasta missä näkyy ohjaushilppeet.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eli alkuun kääntyi ihan normaalisti kumpaankin suuntaan? Voisko olla olkalaakeri niin paskana, tai peräti murros?
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Miksi ja miten apusimpukkaa on laskettu? Mitä tankoa on jatkettu ja miten?
Muutama kuva vois tosiaan selventää tilannetta aika paljonkin... |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vanhemmissa patrolleissa on tollanen ns:apusimpukka siellä kiusaamassa.
http://i62.photobucket.com/albums/h1...-Patrol160.jpg
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
jos on soattu niin varsi simpukasta irti, käännät renkaat suoraan ja pyörität ratin keskelle, sitten ammut varren takas kiinni niin on niin hyvä kun olla ja voi, patukassa on aina vähän kääntynis ongelmaa jos on soattu... toitten tankojen jatkaminen kuulostaa aika pelottavalta...
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Sen jälkeen vekkulit ilmiöt monttuun ajaessa lisääntyy, mutta kuinka paljon ?
Katastusimmeiset ei ymmärtäne mittään, sojotti ne tangot mite tahojaan, kuha ei kiillä. ![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jos ennen kääntynyt niin kokeiles vaikka ottaa apusimpukalta raidetankoon menevä varsi irti,nosta eturenkaat ilmaan ja kokeile kääntyykö sitten molempiin suuntiin toppareihin asti.
Jos ei käänny niin vika jommassakummassa kääntöpäässä. (murros esim )
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ja niitä ohjausosia ei jumalauta hitsaamalla jatketa tai muutella!
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Ja niitähän jatkellaan ja muutellaan MUTTA AINOASTAAN ammattilaisen tekeminä eikä tieliikennekäyttöön
__________________
KEHRUU-RACING |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Toimisikohan Watt- linkki etuakselilla, näppärä mies kyhäisi sellaisen tonne ![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vähän aikaa kun ajelee sillä autolla, niin oppii sen ohjausgeometrian liikkeet tuntemaan ja töyssyissä osaa rattia vähän kääntää samalla, kun alusta joustaa. Kyllä se siitä. Ja hyvin noi ohjausosat on kasassa kestäneet hitsaamallakin, kun hitsaa vaan tanakasti ja laittaa vielä jotain lisävahviketta kylkeen tai sisään. Ittellä on katkeillu vaan alkuperäiset, kierteytetyt systeemit, mutta sitten ite hitsatut tangot on kyllä kestäneet. |
#15
|
|||
|
|||
![]()
vika löytyi piti apusimpukalta tulevaa tankoa lyhentää 2 cm niin rupes kääntymään. kiitos kaikista vinkeistä kaikille
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrollin vika | SAMURAI SUSUKI | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 25.07.2012 20:34 |
patrollin sähkö vika? | Jape_R | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.07.2011 12:13 |
Patrollin pauke jatkuu missä vika??? | tessu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.06.2010 11:32 |
Patrollin kansipahvi vika?!? | Rolpatti | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.03.2009 17:41 |
patrollin outo kytkin vika | mikkoimp | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.07.2007 15:59 |