![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() webasto savuttaaMistähän johtunee kun diesel webasto tai Artichan tuo taitaa tuossa ollla niin savuttaa käynistyessään niin pirusti..? ei se muuten haittaa mut kun tuli tuossa aamulla naapurin isäntä juoksu jalkaa vaahtosammuttimen kanssa tupaan(ja sit on hätä jos se isäntä juoksee) että sinun auto palaa!!! ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
joo,pitää varmaan soitella sinnekkin päin jos se nyt ei pienellä vaivalla selvii sen vika,sais naapurin ukkokin rauhan
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
jos tuo ardic on Volvossa ja siinä on automaattinen käynnistys ohjelmoitu , se kannataa ohjelmoida pois.
|
|
|||
|
|||
![]()
joo,Volvossahan se,ei oo sellainen automaatti käynistyksellä oleva. mitä ongelmia se automaattinen aiheuttaa? ajattelin ku kaverilla sellainen automaatti malli ni tietäs varoitella..
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niinhän ne sanoo, että lyhyessä ajossa lämmitin nokeentuu kun lähtee vähäksi aikaa päälle ja ei sitten pelitä... Tosin oon huoltanut nuo lämmitimet säännölleen.
BJ75 SLCK #274 |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla tuo automaattisesti toimiva webasto savuttaa jos se on toiminut pätkissä. Itse ainakin yritän aina ajella vähintään 20min. Mut on muuten todella nihkee järjestelmä tuon suhteen. Kun saiskin jonkun napin millä estäisi koko järjestelmän käynnistymisen. Ei ainakaan karstoittuisi niin pahasti kun tietää että ajaa jonkun lyhyen matkan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Minä vasta syksyllä ostin ton meidän t4 transportterin, ja paripäivää sitten huomasin siellä konehuoneen nurkassa jonkun eberi webasto tsydeemin. Äsken tutkailin enempi ja huomasin että sen sulake oli otettu poies, ja joku johto jossa on ruskea liitin roikkuu siellä irrallaan? Laitoin sulakkeen paikalleen, mutta ei mittään reaktiota.. No kaipa tuolle joku syy on miks se on irti kytketty? pittää selvittää, kun ei tuo bussi oikein jaksa lämmetä pakkasella, tai lämpenee, mutaa HHHiiiitaaaaassstiiiiiiiii.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
oisko ilmansaanti ongelma kun savuttaa..
|
|
|||
|
|||
![]()
pitää joskus katella sitä. nyt vie tuo susuki tuolla tallissa kaiken ylimääräisen ajan mitä sattuu työn antaja jättämään
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 savuttaa | Leca | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 12.05.2012 16:17 |
savuttaa.... | juakko | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 11.05.2012 23:50 |
webasto airtop 2000 savuttaa ja käy haaleena! | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 26.01.2011 23:19 |
hj savuttaa | turakki | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.10.2005 08:01 |
hj savuttaa | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 22.09.2004 19:34 |