![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() suzuki 1.3l ja weber dgv suutinkoottuli hommattua tollanen weberin dgv 32/36. paketti istui paikalleen kuin nyrkki silmään eli täysin bolt-on kitti. homma kuitenkin ryssiintyi melkei alkuunsa kun ei tullut luettua ohjeita oikein tarkkaan ![]() kysymys kuuluukin onko joku kikkaillut tällaisen samanlaisen probleeman kanssa että minkälaisia suuttimia tuohon kannattaisi lähteä koittamaan? nii tosiaa autoha on 89 vuosmallin samurai ja vakio moottori.
Viimeksi muokannut 0201346 : 18.04.2011 07:43 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
1puoli/2puoli seosputket F50/F6 hajottimet 3,5/4,5 tk:t 50/80 pääsuuttimet 125/140 ilmat 170/190 ( Arvot lainattu muun käyttäjän viestistä) Pääsuuttimen ja ilmasuuttimien suhde on ainakin eri vaikka lähes samankuutioiset moottorit. Mutta mielestäni tuo "Mustaa tuutin täydeltä" viittaisi ainavaan tulvimiseen ![]() En ole välttämättä oikeassa mutta perstuntumalta näin ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
täytyy viel hommata bensapainemittari ja tarkastaa et mitä painetta se oikeesti tyrkkii tonne kaasarille, mut ilmiselvästi pienempää suutinta lähettävä tilaamaa tonne pääsuuttimiks. eiköhä se siitä ala käymään
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() RTFM |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() täytyy suositella tota freetechnicsiä erittäin nöyrästi, tosi loistavaa palvelua ja neuvojaki saa ja paketit tulee tosi nopeesti. lähti äskettäi suuttimia muutamat tulemaa postilla ni jos se loppuviikosta alkas kehräämää. kertoivat siellä et vastaa 2.0litrasen säätöjä noilla suuttimilla.... Viimeksi muokannut 0201346 : 18.04.2011 07:45 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
pistetäämpäs väliinformaatiota weberin istutuksesta....
suutinrumbaa olis pyöritelty useemman tuntia, tänää saapu siis freetechnicsiltä 110, 120 2kpl, 130 pääsuuttimet ja yksi 45 tyhjäkäyntisuutin. muutama tunti meni ku vaihteli suuttimia ees taas ja ajeli lenkkiä kylällä. lopulta jäi ensiökurkulle 130 suutin ja toisiokurkulle 110 suutin ni nyt pelaa koko kaasun alueella, hieman vedot tuntuu huonolta ni koitan tonne ensiökurkulle vielä takaisin 140suutinta joka siinä tehtaalta tullessaa oliki ja tuosta laitan vielä infoa myöhemmin, nyt loppui vain päivä kesken jo. toi tyhjäkäyntisuuttimen vaihto meni mielestäni persdynolla huonompaan suuntaan eli 50tyhjäkäyntisuutin kummallakin puolella. yksi jännä ilmiö tuohon vielä jäi, kun kaartaa oikealla tuntuu et bensa karkaa johonkin, mietin että olisiko kohon korkeus vielä väärä että loiskahtaa bensat toiseen laitaan..... tossa kaarroksessa huomaa kun seosmittarikin vetää laihalle.... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Laitappa sitten infoa, mulla on tosiaan sama kaasari, ja kiinnostaisi noi suutin hommat kanssa. Itellä vähän nuhanen alakierroksilla, kun kierrokset nousee niin kieukuu kyllä.
Lämä pohjassa jos huutaa pitkäään niin booaa.. hetki rauhotusta ja taas laulaa.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
tänään olis taas pyöritelty suuttimia ees taas, menee muuten suuttimien vaihossa enää n.10minuuttia
![]() ![]() kehtaatko vilkutin mulkasta mitä suuttimia siulla on tossa kaasarissa kii, kiinnostas vähä verrata. täällä siis tällaset arvot: pääsuuttimet 1.kurkku 130 2.kurkku 110 tyhjäkäyntisuuttimet 1.kurkku 50 2.kurkku 50 kiihdytyspumpun suutin 50 lisäilmasuuttimet 1.kurkku 170 2.kurkku 160 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
tuli mielee jos jollai on toi weberin dgv suzukissa sellasissa säädöissä et toimii hyvi ja kiekuu koko alueella ilman booausilmiöö ni nöyränä tää pyytää ja ois erittäin kiitollinen (vois auttaa varmasti muitaki saman asian kanssa painiville) et jos kehtais vilkassa kannen alle et minkälaista suutinta sieltä löytyy
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
vähä yksinkirjottamiseks menee mut josko joku sais tästä hyötytietoa ettei yksin tarvii painia, kävin äskettäi ajelee testilenkkiä kylällä ja säätelemässä seokset kohallee ni näyttäs siltä et näillä säädöillä mitkä tos aiemmin onki jo mainittu ni pelaa melko mainiosti. sen verran tein muutosta aiempaa et vaihoin takas neulaventtiilin mikä siinä uutuuttaa oli ni josko tolla jäis toi tulvimine pois. kymmenen kilsan kokemuksella booausta ei tullu vastaa mut jos ilmenee ni luulen et tilaan viel 100 tai 105 suuttimen tonne toisiokurkkuu ni luulis olevan melko kohillaa.
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Suzuki 1,3 weber dgv ja suuttimet
Mullakin olis aikomuksena laittaa weber ja mietityttää jahka viitsin ruveta suutinsavottaan.Jokohan joku jakais kokemuksen perusteella lisätietoa sopivista suuttimista.Vakiokoneine samurai,orkkis suodattimella ja pakoputkella on pihassa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Weber DGV 32/36 | urpo600 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.12.2010 22:31 |
Ostetaan Weber DGV 32/36 | taatusti | O/M/V Muut | 1 | 16.08.2010 20:04 |
Weber 34 ich | Gravedigger | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.01.2010 14:58 |
M: Weber 36 | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 26.04.2009 20:13 |
o: weber 32/36 dgv | veivi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 25.01.2006 20:50 |