![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() gr patrolliin vanhemman patrollin 3.3 turbokoneMinkähänlainen operaatio mahtaa olla laittaa vanhuksen kone gr:n nokalle?? joku on varmaan laittanu mutta haulla en löytäny mitään.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Leimaa on turha hakea moiseen muutokseen.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ja tää perustu mihinkä?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
mitään en tiä mutta oon tommosen yhen kerran nähnyt mis oli 3.3tuubo keulalla... papereita ei kylläkään tullut katottuu et mitä luki.
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu pitkälti kait vuosimalleista mut oliko se 07/91 kun päästönormit tiukentu ja sitä uudempaan ei helpolla sais tuollast vanhanliiton kiuasta.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ottees ei ole mainintaa vähäpäästöisyydestä ja lähinnä kiinnostaa tua rakentelupuoli että sopiiko kytkinkoppaan ja joutuuko moottorinkorvat tekemään uusiksi.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ei sovi suoraan laatikkoon eikä käy korvakkeetkaan suoraan. helpompi olis tuupata samalla vanhan mallin lootakin ei tarviais kun kardaanit sovitella.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tai sitte hommaan vaan kannen alkuperäseen mottiin. Ei sattuusi olemaan tiedossa?
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mielenkiinnosta. Meneekö sit tohon 90vm gr:ään 94vm kone heittämällä? Eikö siin konees ole öljynjäähdytin ja hieman erillainen kansiratkaisu?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Jos "ei vähäpäästöinen"
Olisko tuo LD28 (80 luvun laurel/cedric) helpommin sovitettavissa?
Tuosta valurautakoneesta ei omakkohtaisia turbo-viritys kokemuksia, mutta aika surutta noista revitään tehoa, tuo 82hv? ja vajaa 150 Nm? ei ole paljon, mutta kun katsoo noita jälkiahdettuja, niin tuplat ei ole paljon mitään.... Ja tehoa ei kait saa helposti vrt. mersun 3 litranen 6:nen, mutta jos vähempi riittää, niin varmaan pitkäikäinen.... |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on toi LD28 keulalla, tosin patrol ei oo gr vaan vanhempi..
![]() Cedric-Laurel LD28sia on sitten 2 eri tehoista versiota. 1979-1983 (epäselvästi ilmoitettu teho) 82-85 hevosvoimaa. Uudemmat LD28sit -83 ja eteenpäin on 69kw eli se 92-93 hevosvoimaa. Itellä tää tehokkaampi. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Ei tärkeä, mutta mitä eroa?
siis topiikin ulkopuolelta, sorry!
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Ja mikä Mersun "3 litranen 6:nen" ? Miks ei mikä tahojaan 60X- moottori ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Patrollin turbokone | potski | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 08.01.2013 23:00 |
Ostetaan GR Patrolliin | reijo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.09.2010 21:31 |
vanhemman patrollin perät | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.10.2008 13:18 |
Patrollin turbokone viimeinkin paikalla.... | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.09.2005 21:48 |
Turbokone Patrolliin?? | NHOffroadTeam | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.08.2005 18:59 |