![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Jeep Commanderin korotusOnko palstalaisilla kokemusta Jeep Commanderin tai vastaavan korottamisesta. Itse hankein vuosimallia 2007 Commanderin ja auto on auttamattomasti liian matala vakiona omaan makuun. Löysin jo nettikaupoista parin tuuman korotuspalat malliin mutta onko jotain asioita joita tulisi ottaa huomioon autoa korottaessa. Ilmeisesti homma ei suuren suuri ole mutta tarkoitus teettää tutulla autokorjaajalla. Toinen haaveilun aihe on astinputket sivuille. eBayssä näyttää olevan jenkkilässä hyvinkin sopuisaan hintaan noita myynnissä. Mutta onko kenelläkään kokemusta mistä kannattaisi ostaa. Olen kuullut että joillakin on tullut pelkät laudat tai putket eikä asennus sarjaa jolloin asentaminen voi tietenkin olla hankalaa. Kiitoksia etukäteen ja pahoittelut jos aihetta on jo käsitelty. Itse en ainakaan ihan heti haulla tietoja löytänyt.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep Chero KJ korotus | jarkko | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 05.04.2018 20:31 |
-04 Jeep kj:n korotus | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.09.2009 12:40 |
Jeep XJ vanne ja korotus kysykyksiä | Nemi | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.02.2009 22:53 |
Ostetaan Jeep XJ korotus jouset | Nemi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.02.2009 21:02 |
Jeep Grand cherokee -97 korotus | NBRT | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 15.05.2008 17:13 |