![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
2000 lukulainen huoltoauto?Huomasin tänään erään paikallisen autoliikkeen pihalla 3 pätkä land gruseria. Mielenkiintoni heräsi heti. Kyseessä oli 2000-2001 ikäiset autot ja kaikissa oli takapenkkien tilalla työkalulaatikot. Hinnat 21k€-24k€ ei olleet aivan päätä puistattavia (näin perseaukiselle kuitenkin harrasteautosta aivan liikaa). Mutta asiaan. Mitä etua on noin tuoreen auton laittamisesta huoltoautoksi? Eikös täyden autoveron maasturin saisi pakettiautoksikin? Ei tarvitsisi laittaa sitä laatikkoa. Itselläni on ollut sellainen käsitys, että 90 luvun alun maasturit saa tuotua huoltoautona 0% autoverolla maahan, mutta noin uudessa autossa siitä ei olisi samaa hyötyä. Onko luuloni ollut väärä? Note! This message was posted anonymously!
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Webasto Air top 2000 ST D | jaiksis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 01.12.2007 16:56 |
| Zhone 2000 | kimblen | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.08.2006 12:35 |
| O: Maasturi <2000 e | O/M/V Muut | 2 | 08.10.2005 17:55 | |
| SQL Server 2000 | Lars | Software | 0 | 11.02.2002 18:44 |