Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.09.2010, 20:44
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Klonkku Suska


Aloitellaas Susukin tarinaa.

Multavarpaan saatua ohvikärpäsen pureman jouduimma lähtemään etsimään lääkkeitä kaukaa pohjoisesta.


Lääkkeet haettu ja lääkkeen joustavuutta testailemassa. Tais vaan olla lumelääkkeitä ku tauti ei ota helpottaakseen ja tarttuu kanssa ihmisiinki


Tässä jo leimattuna ja fottiin lähdössä. Suskaan ilmestyny hivenen karkeammat pyörät alle ja levikkeet kaariin, myös vinssi vaihtanu paikkanssa eka mehtä reissulla irti revenneen puskurin päältä runkopalkkien väliin hitsatun levyn piälle+ kaikkea muuta pientä..


Frodo Multavarvas koe ponnistaa Klonkkua..


Tämän näkoisenä se sitten on seisonukki muutaman viikon allekirjoittaneen takapihalla


Viimeksi muokannut -Jallu- : 31.05.2014 22:12 Perustelu: kirotus vieheitä poes..
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.09.2010, 20:58
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Autoonhan oli asennettu jo edellisen omistajan toimesta jakolaatikon välitys sarja joka tuntuu olevan kyllä todella tarpeellinen noilla litrasen koneen valtavilla hevosvoimilla myös levyjarrullinen etu aksila oil asennettu valmiiksi.Paketissa seurasi mukana myös lock right ja levy jarrut taakse. Myös jarru ja ohjaus tehostin setti löytyy ja odottaa asennusta. Tulevaisuuden suunitelmiin kuuluu kuulema myös kierrejousi alusta (onko vaivan väärti?) ja jonkinlaisen puskimen teko etu päähän ja vetokidan viksumpi asennus samalla.

Mieli piteitä lock rightistä, eteen vai taakse?
Ideoita ja kommentteja tulemaan muutenki rojektista.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.09.2010, 21:09
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.269
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaheli Näytä viesti
Autoonhan oli asennettu jo edellisen omistajan toimesta jakolaatikon välitys sarja joka tuntuu olevan kyllä todella tarpeellinen noilla litrasen koneen valtavilla hevosvoimilla myös levyjarrullinen etu aksila oil asennettu valmiiksi.Paketissa seurasi mukana myös lock right ja levy jarrut taakse. Myös jarru ja ohjaus tehostin setti löytyy ja odottaa asennusta. Tulevaisuuden suunitelmiin kuuluu kuulema myös kierrejousi alusta (onko vaivan väärti?) ja jonkinlaisen puskimen teko etu päähän ja vetokidan viksumpi asennus samalla.

Mieli piteitä lock rightistä, eteen vai taakse?
Ideoita ja kommentteja tulemaan muutenki rojektista.
Kierrealusta on todellakin vaivan arvoinen, ja lukko taakse jos meinaat autolla ajella tielläkin neliveto päällä joskus...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.09.2010, 21:18
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Sitäpä tässä onkin puntaroitu että kun auton tie ajut ajellaan lähinnä taajamassa kauppa reissuja ja takaveto päällä eikä nelivedolle tiellä ole juurikaan tarvetta. Olisiko se kuitenki edessä parempi ettei kokematon kuski karkuuttaisi autoa pöpelikköön lukon napatessa kiinni talvi kelissä. Kummassako päässä tuosta lukosta on enempi hyötyä metsän puolella? (Jos tämä olisi oma niin laittaisin lock rightin eteen ja hitsaisin takaperän jumiin mutta ku ei oo)

Viimeksi muokannut -Jallu- : 05.09.2010 21:23
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.09.2010, 21:27
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.269
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaheli Näytä viesti
Sitäpä tässä onkin puntaroitu että kun auton tie ajut ajellaan lähinnä taajamassa kauppa reissuja ja takaveto päällä eikä nelivedolle tiellä ole juurikaan tarvetta. Olisiko se kuitenki edessä parempi ettei kokematon kuski karkuuttaisi autoa pöpelikköön lukon napatessa kiinni talvi kelissä. Kummassako päässä tuosta lukosta on enempi hyötyä metsän puolella?
Eiköhän se susuki kokemattomalta karkaa talvella pöpelikköön oli takana lukkoa tai ei

Kyllä se lukko kannattaa taakse laittaa, ja eteen hommata kytkettävää mallia oleva. Kyllähän etulukosta enemmän hyötyä on, mutta ei se automaattinen sinne oikein sovellu jos tielläkin meinaa ajella...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.09.2010, 21:37
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Ok. Klonkusta olisi aksilokin irti sopivasti laakerinvaihto, levyjarru rojektin ja lehtipakka rumban tiimoilta. Saas nähdä minkälaiseen tulokseen herra Multavarvas tulee. (saisi tulla akkiä johonki tulokseen, suska ei oo mikään komein puutarha koriste )
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Suska 410 Ripe24 O/M/V Ajoneuvot 3 02.11.2009 22:09
Ostetaan Suska 410:iin kahvaa Ripe24 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.02.2009 20:36
M suska O/M/V Muut 7 04.03.2005 22:17
O SUSKA 410 TAI 413 O/M/V Muut 0 11.11.2004 21:33
o suska pultti O/M/V Muut 0 20.08.2004 10:58


Sivu luotu: 01:23 (GMT +2).