Tuossa kun revin Jeepin koneen alta sen alkuperäsen, huovasta vai mistä oudosta materiaalista tehdyn kuraantumis suojan pois. Niin katselin ja suunnittelin että mitenkä siihen väkertelis uuden, vähän metallisemman version. Ja nimen omaan sen kiinnittäminen järkevästi, helposti ja kestävästi mietityttää.
viimeviikolla kattelin aiheesta tuhatmiljoonaa kuvaa netistä, mutta helvettiläinen kun en niin millään opilla saa sitä sanaa päähäni jota yankeet käyttää siitä. Opin sen jostain kysymyksestä, johon Timo L. oli vastannut, mutta en tietysti muista sitäkään, kuka kysyi ja mitä. Kun on viime aikoina tullut lueskeltua vanhoja tekniikka &jutustelu sivuja. Itse asiassa luin tästä taaksepäin vuoteen 2009 asti. Tuli muutamia juttuja luettua... (Elämä välillä VÄHÄN tylsää??).
Niin että mitenkä sen levyn kiinnittäs sieltä takapäästä, ja mihin, ja kuinka se oli rakenneltava, ettei se estä ilmankiertoa, kun se lämpö nousee jo nyttenkin ihan riittävästi??