![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ongelmia patrollin jarrujen ja syöttöpumpun kanssaEdit. Pakokaasut/jarrut ja leima nyt kunnossa. ongelmia muutoskatsastuksen kans saada 33/12,5-15 kumeja otteeseen. Leima lähestyy ja putkesta tulee mustaa tuutin täydeltä vedättäessä/kaasuttaessa. syöttöpumpun perässä ruuvi misä kupumutterin alta paljastu perus ruuvvarilla käännettävä "Jenkatappi" lukitusmuttereideen. oletin että säätöruuvi kyseessä ku vanhoja sinetin rääppeitäkin kiinni mutta muutaman kierroksen äärilaidasta toiseen ruuvvanneena ei vaikutusta tyhjäkäyntiin taikka kärytykseen niinkuin muissa dieseleissä on tullut. onko ees oikea ruuvi? kone vapari. Sekä toinen vika että pienellä jarrujen koskemisella saa takajarrut jo lukkoon. ei siis naksahda mitenkään lukkoon mutta ovat liian tehokkaat etjarruihin nähden ja varsinkin hiekalla oudokseltaan toisen auton jarruihin tottuneena saan aina takapyörät lukkoon. Jostain löyty googlella että jonkun jousen kireyttä pystys säätän prikoilla tai jotenkin muuten säätään mutten nyt tajunnut sit taas että miten.tarviiko purkaa vai onko ohje johkin toisen laiseen ku tossa ei näkyvissä mitään sellasta. poljin ei painu paljoakaan että tuskin ainakaan ilmaa on mitenkään hirveemmin etujarruissa tms. En muista vm mutta tän näkönen härpäke. http://aijaa.com/mqwnQy
Viimeksi muokannut jaska77 : 19.09.2014 14:26 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pumpun kylessä,mihin sammutintanko menee. Siinä on topparipultti jota kiinnipäin muistaakseni pyörittäessä syöttö pienenee. Pultti samansuuntaisesti kun mitä olet jo räplännyt.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Luulin että se liittyy vaan johkin tyhjäkäyntiin ku ei me pumpun sisään ees. no tarvii sitäkin. mikä se toinen sit oli?
|
#4
|
||||
|
||||
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia neuvoista. auto meni leimasta läpi mutta muutoskatsastus vaiheessa. Eikö noihin muka saakkaan 33/12,5 -15 kumeja otteeseen? väittäsin että on kavereilla ollut ja niin väittävät hekin... Eivät konttorilla löytäneet tarpeeks isoa alkuperäistä vaihtoehto kokoa. otteessa oli muistaakseni joki 6,50-16 mikä oli kai isoin ja sen mukaan karvan vajaa 32" oli maximi
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
höpsis. 10-15LT on isoin rengaskoko, eli ~32" ja tietääkseni patrolleista on AKE/Trafi erikoispäätös, millä saa 33" laittaa alle. jos eivät löydä niin patistele ettimään ne laput. jos ne tuijottaa alkuperästä rekisteriotteeseen merkattua, niin sillon menee vikaan, koska noita on tuotu vaikka millasilla rengastuksilla ihan riippuen vuodesta ja vuodenajasta ja siitä millä kiekoilla ne on alkujaan tilattu maahan.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
G mersun jarrujen kanssa ongelmia | Artex | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.06.2014 22:09 |
Ongelmia koneen ja näyttöjen kanssa.. | k81 | Chit-Chat | 15 | 10.12.2010 16:46 |
Ongelmia IE:n kanssa | PaJeRo | Chit-Chat | 6 | 29.12.2005 20:50 |
Garmin 60CS , ongelmia Genimapin ja Ozin kanssa | ttimonen | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 28.08.2005 08:23 |