![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kytkinkö lopussa ?Mitä ilmeisemmin ? hinkuttaa vapaalla hieman, loppuu kun laittaa jalan kytkimelle. Pieni ravistus liikkeelle lähdettäessä. Jenkkeihin en ole vähään aikaan osia ostellu, onko tiskeissä eroa, hinnan puolesta. Mistä lähden kyselemään. Siis chevy 4x4 ja manuaali.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei välttämättä lopussa,jos ei luista.
Pieni välys kytkinakselin laakerissa tekee suunnilleen samat oireet,ei akuutisti vaarallista.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei luista, oireet tosiaan vielä lieviä.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan tuo oikea kytkin ??
http://www.ebay.com/itm/VALEO-CLUTCH...0d496d&vxp=mtr Tai http://www.ebay.com/itm/Exedy-OEM-Cl...d63781&vxp=mtr
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 11.12.2013 23:19 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Suomentakaa seuraava osa, joku kytkimen siirohaarukkaan liittyvä kuitenkin.
clutch fork pivot ball stud. Tuo osa kuulemma voi aiheyttaa hinkuttavaa ääntä kytkimessä, kuivuu ja sen jälkeen alkaa vinkimaan. GM tarjoaa öljyttävä versiota tuosta osasta. edit. tällaista infoa löytyy Insufficient lubrication between the fork and ball stud may be misdiagnosed as a release problem. Light pressure on the clutch pedal will silence the noise temporarily. Transmission removal and lubrication of the pivot ball-to-fork contact will eliminate the problem; however, to ease future lubrication, it is possible to install a grease fitting to permit lubrication without the need for transmission removal. For 1984-93 S and T Series with a Borg-Warner 5 speed transmission (ML2, ML3, MW1) proceed as follows: Obtain a pre-drilled pivot ball, our part CRP151, and the matching clutch release fork, our part CF9836. Locate the raised boss on the outside of the bell housing that is directly in-line with the center of the pivot ball mounting hole. Drill a hole through the centerline of the boss into the pivot ball mounting hole, and tap the hole for installation of a 8" NPT grease fitting. Lubricate the pivot ball and reinstall the transmission, but install a pipe plug instead of a grease fitting. This will allow installation of a grease fitting in the event that additional lubrication is needed at a later date, but will prevent over-lubrication of the pivot stud during normal maintenance. For additional information, refer to GM bulletin #16-73-01. For specific information on the procedure for 1994-95 C/K and S/T series, refer to GM bulletin #56-73-01.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 18.01.2014 11:34 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eli kyseessä on se pallukka mihin kytkin haarukka kiinnittyy ja se kitisee kun haarukka heiluu
Korjaamiseksi siihen kohtaan mihin se kuula ruuvataan kytkinkotelossa/laatikossa porataan keskelle rasvajohde rasvattavalle haarukka kuulalle jotta kuulaa voidaan tarvittaessa voidella ilman, että kytkin haarukkaa tarvitsee irroittaa Tähän tarvitaan rasvattava kuula ja siihen sopiva rasvattavan kuulan haarukka. Sitähän vois varmaan kokeilla, et kattelee missä se haarukka on ja sen kuulan tyveen vaikka wd;tä tai tippa kannulla öljyä
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kontinkuljetusapua Saksasta Suomeen kuun lopussa? | Heering80 | Chit-Chat | 0 | 05.11.2013 10:33 |