![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Unimog U1000 424Tullu tuollanen mogin poikanen hommattua ja pikkuhiljaa alkanu miete että kun tuota löytyy turbokoneella joka on sama kuin tuo vapari, että jos jostain löytäisi turbohilppeet tuohon. Onkohan kellään kokemusta mistäpäin kannattais alkaa pakosarjoja ja syöttöpumppuja ettimään...... Itselle vielä koko Moggi ihmettelyä kun ei ole talossa montaakaan kuukautta ollut..... ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siellä konehuoneessa (pakko sanoa noin koska konepellin alla olisi väärin sanottu, siksi että se ei ole peltiä) on mitä ilmeisemmin om352? Josta saa maksimissaan 130hp turbotettuna.
Ehdottaisin että välikardaani pois ja tilalle automaatti jonka eteen cummins? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Joo om352:nenhan sielä on. Ainakin tuolla:
http://www.konedata.net/Traktorit/unimog1000.htm On samalta turbokoneelta vakiona 150hp joten luulisi nyt ainakin sen verran tehoa saavan ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jaahas, sinne siis hävisi nhk jyväskylän pihasta tuo kampe jota itekin kävin ihastelemassa.
Onnea hankinnalle. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
om352 moottorissa ei ole turbon lisäksi niitä öljy ruiskuja kuten om352A ja om352LA koneissa (öljypumpussa jotain eroa myös).
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos kiitos, uralukko, pitihän se sieltä pihasta pois hakea seisomasta
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jo tässä esille tulleisiin, noh jos ei puhuttaisi ongelmista vaan vaikka, ominaisuuksista. Ehdotan että aiempaa ehdotusta voisi vielä harkita. Jaa miksi. No jos minulla ei olisi tarvetta mekaaniselle ja hydrauliselle ulosotoille eteen sekä taakse, saati nostolaitteille, kipille ja vaihteita ei olisi kuin 8 per suunta. Ja silti haluaisin omistaa Unimogin, esim 424 sarjalaisen, niin olisin totuttanut voimalinjan alkupään päivittämisen hyvin suurella todennäköisyydellä jo aiemmin esitetyllä tavalla.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Rajua möyrintää, vanteen alareuna miltei peittyy.
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Onhan siinä jo noin 35 senttiä kuraa alle kertynyt tuossa kohtaa, jos nopeasti laskeskelee rengaskoosta=)
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Unimog ja MB moottorien varaosaluetteloita sekä Unimog käyttöohjekirjoja | elegance1972 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.04.2014 20:14 |
Ostetaan U1000 ulosoton laatikko | Marko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.09.2013 14:03 |
unimog | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 31.10.2008 07:25 |
Unimog U1000 -78, uudet renkaat alla | Marko | Maasturiprojektit | 42 | 29.06.2007 23:25 |
M: UNIMOG | toyo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 18.12.2005 16:59 |