Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.11.2010, 14:32
mielipuoli:n Avatar
mielipuoli mielipuoli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 15.12.08
Sijainti: Imatra/juva
Perusasetus

Volvo Valp

http://www.blocket.se/stockholm/Volv....htm?ca=17&w=3

Tuommosta ois tarkotus jossaki vaiheessa lähtä hakemaan tuolta naapurimaasta.Pariin kysymykseen tarttis vastauksia viisaimmilta!
Mites tuo autoveroluokka. mihin kuokkaan tämä kuuluu? löysin vanhoja kirjoituksia kyllä mutta on mahdollisesti säännöt taas muuttunee
Oman käsityksen mukaan tämän sais Huoltoautoksi? vai kannattaako yrittää esim maastopakettiautoksi? Missä luokassa on vapaimmat rakentelumahdollisuudet

Miten paljon näitä suomesta vielä löytyy?
Mites varaosien saanti Suomesta? Käykö muista volvoista osat tähän?

Eli kannattaako moista tänne asti raahata

Vastaa lainaten
Vanha 03.11.2010, 17:59
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Perusasetus

M1G/Henkilöauto lukee mulla. En tiedä mikä on mukavin luokka mutta liekkö huoltoautoksi muuttamisesta suurta etua bensakoneisessa?

Näkyy noita aina jossain olevan liikkeellä, tällä palstalla pääsääntösesti kylläkin. Oma veikkaus että lukumäärässä puhutaan jostain kymmenistä. Kaikki varaosat mitä oon ite tarvinnu on löytyny suomesta, pisteosaa sitten löytyy paremmin ruottin puolelta.

Hyvä yksilö kannattaa hakea vaikka kuusta jos tuntuu että sellasen haluaa, lähempääkin voi kyllä löytää...

Jos on kotiasiat kunnossa niin tää on mukava laji
Vastaa lainaten
Vanha 04.11.2010, 08:47
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kany Näytä viesti
M1G/Henkilöauto lukee mulla. En tiedä mikä on mukavin luokka mutta liekkö huoltoautoksi muuttamisesta suurta etua bensakoneisessa?
Eikös huoltoautot jääny vielä toistaseks tästä "vihreän" päästöpohjasen verouudistuksen ulkopuolelle.
Vastaa lainaten
Vanha 04.11.2010, 09:14
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Eikös huoltoautot jääny vielä toistaseks tästä "vihreän" päästöpohjasen verouudistuksen ulkopuolelle.
Eikait näin vanhoissa muutenkaan voi päästöpohjasiin rokotuksiin mennä? Massan mukaan mennään ja se voi sitte tietty olla hinnoteltu eri tyyliin huoltoautoilla, en tiedä niistä jutuista ite mitään.
Vastaa lainaten
Vanha 04.11.2010, 10:08
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Jaa'a ei tainnu jäädä. Ainaki diisseli Discoveryn laput oli mielestäni kallistuneet aikas paljon.

Mutta mä ainakin leimaisin ton pikku lappalaisen ihan perus maastohenkilöautoks, niin saa ajaa sataa, jos siis saat sen kulkemaan niin lujaa Ja saa olla muistaakseni 8 tyyppiä mukanakin silloin.
Vastaa lainaten
Vanha 04.11.2010, 13:22
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Jaa'a ei tainnu jäädä. Ainaki diisseli Discoveryn laput oli mielestäni kallistuneet aikas paljon.

Mutta mä ainakin leimaisin ton pikku lappalaisen ihan perus maastohenkilöautoks, niin saa ajaa sataa, jos siis saat sen kulkemaan niin lujaa Ja saa olla muistaakseni 8 tyyppiä mukanakin silloin.
Eikös maastohenkilöautolla saa ajaa 120? vain satastako saa ajella?
no onneks mun blazeri on pelkkä henkilöauto niin sillä nyt jo suorastaan kuuluu ajaa 120.
Vastaa lainaten
Vanha 04.11.2010, 13:31
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Eikös maastohenkilöautolla saa ajaa 120? vain satastako saa ajella?
no onneks mun blazeri on pelkkä henkilöauto niin sillä nyt jo suorastaan kuuluu ajaa 120.
Niiii juu, mutta ei noilla pikku volvoilla pääse 120 millään.....ei ainakaan ilman isompia muutoksia tehopuoleen

Taas nää puheet pikku Volvoista herättää omassa pääkopassa poltetta alkaa kunnosteleen pihan pikku volvoja Mut antaa nyt olla toistaiseks, ettei tule ressi noiden rojektien kanssa
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan VOLVO VALP (202) 3314A -64 Riksa O/M/V Ajoneuvot 2 22.11.2009 23:10
Myydään Volvo Valp -63 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 11 19.11.2008 18:59
Volvo Valp rekisteri mikjus Tekniikka & Jutustelu 1 10.10.2005 14:04
Volvo Valp TGB -22 ---------- myyty ------------- finvalp O/M/V Muut 1 13.06.2005 14:52
M : Volvo Valp Tgb-11 O/M/V Muut 3 19.04.2005 13:51

Sivu luotu: 18:31 (GMT +2).