![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Volvo Valphttp://www.blocket.se/stockholm/Volv....htm?ca=17&w=3 Tuommosta ois tarkotus jossaki vaiheessa lähtä hakemaan tuolta naapurimaasta.Pariin kysymykseen tarttis vastauksia viisaimmilta! Mites tuo autoveroluokka. mihin kuokkaan tämä kuuluu? löysin vanhoja kirjoituksia kyllä mutta on mahdollisesti säännöt taas muuttunee ![]() Oman käsityksen mukaan tämän sais Huoltoautoksi? vai kannattaako yrittää esim maastopakettiautoksi? Missä luokassa on vapaimmat rakentelumahdollisuudet ![]() Miten paljon näitä suomesta vielä löytyy? Mites varaosien saanti Suomesta? Käykö muista volvoista osat tähän? Eli kannattaako moista tänne asti raahata ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
M1G/Henkilöauto lukee mulla. En tiedä mikä on mukavin luokka mutta liekkö huoltoautoksi muuttamisesta suurta etua bensakoneisessa?
Näkyy noita aina jossain olevan liikkeellä, tällä palstalla pääsääntösesti kylläkin. Oma veikkaus että lukumäärässä puhutaan jostain kymmenistä. Kaikki varaosat mitä oon ite tarvinnu on löytyny suomesta, pisteosaa sitten löytyy paremmin ruottin puolelta. Hyvä yksilö kannattaa hakea vaikka kuusta jos tuntuu että sellasen haluaa, lähempääkin voi kyllä löytää... Jos on kotiasiat kunnossa niin tää on mukava laji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös huoltoautot jääny vielä toistaseks tästä "vihreän" päästöpohjasen verouudistuksen ulkopuolelle.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eikait näin vanhoissa muutenkaan voi päästöpohjasiin rokotuksiin mennä? Massan mukaan mennään ja se voi sitte tietty olla hinnoteltu eri tyyliin huoltoautoilla, en tiedä niistä jutuista ite mitään.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta mä ainakin leimaisin ton pikku lappalaisen ihan perus maastohenkilöautoks, niin saa ajaa sataa, jos siis saat sen kulkemaan niin lujaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
no onneks mun blazeri on pelkkä henkilöauto niin sillä nyt jo suorastaan kuuluu ajaa 120. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Taas nää puheet pikku Volvoista herättää omassa pääkopassa poltetta alkaa kunnosteleen pihan pikku volvoja ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan VOLVO VALP (202) 3314A -64 | Riksa | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 22.11.2009 23:10 |
Myydään Volvo Valp -63 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 19.11.2008 18:59 |
Volvo Valp rekisteri | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.10.2005 14:04 |
Volvo Valp TGB -22 ---------- myyty ------------- | finvalp | O/M/V Muut | 1 | 13.06.2005 14:52 |
M : Volvo Valp Tgb-11 | O/M/V Muut | 3 | 19.04.2005 13:51 |