![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() GR patukka kysymyksiä...1.eli missäs on syöttö ruuvi, löysin pumpun perseestä peltihupun alta jonkun ruuvin mut siitä ei tuntunu nousevan kuin tyhjäkäynti jo ihan vähäisellä kiristämisellä... 2.sitten mites sitä ahdon alasta syöttöö saa koplattua. pitäs saada lisää ruokaa tulemaan ja mielellään hiukka aikasemminkin kuin nytte tulee... 3.nii ja sitte onko jotain spesiaalia mitä pitäs tietää kun koppaa korottaa rungolta? 2" palikat ois tarkotus laittaa... ittelle tulis mielee et rattiakseli liuusta löysälle, tankin täyttöputkeen jatko ja syylärin tuulitunnelin pikku modaus... 4.minkä tehoinen on originaali laturi? 5.mikä on orkkis turbon malli? ainakin garretti se ol ku sitä nopeesti tiirailin, tais olla nolla kolmosen laipalla ainakin. ja paljon on vakio ahdot. omasta mittasin 0,5bar paikallaan ja 0,8bar rasituksella. paljos tota uskaltaa ahtaa? coolerin kanssa varmaan jotain kilon pintaan, luulis kai ton kestävän... tässä ny muutama kymysys, kysellään tyhmiä lisää kun rojektit etenee, kiitos etukäteen.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Rattiakselin liukua hieman löysää. Se tulee muutaman millin korottaessa esiin. Syylärin tuulitunnelit lenti jonnekin romukuormaan ja tilalle laitoin sähköflektin. Jos kuitenkin jätät alkuperäisen viskon kiinni niin sitten otat tuulitunnelin kokonaan pois tai pelkästään alaosan. Voi sitä tietenkin hieman modata jos haluaa säilyttää kaikki muovit hilppeet pellin alla. Korin takimmaiset pultit ovat hieman vi*tumaiset mutta hieman rälläkkää niin johan helpottaa. Jarruputkissa ja muissa vesi putkissa pitäisi olla varaa pieneen korotukseen. Jakolaatikon keppi ei mennyt ilman reijän modausta hitaalle puolelle mutta kun taas sitä rälläkkää näytti niin hyvin toimi. Jakolaatikkoa voi myös korottaa jolloin kaikki kepit ovat normaalilla korkeudella.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
sitten taka-akselin päällä on rautalenkki mikä pitää koria rungossa. Se pois niin on halukas nousemaan. Syöttöruuvi oli mulla ainakin aika tarosalla paikalla, ainakin sitä pyörittämällä savu sakeni.
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kyllä se se syöttöruuvi on mikä sieltä pelti blommin alta esiin kaivetaan, säädä tyhjäkäyntiä pienemmälle.. tosin mitään kovin hirveitä syöttöjä siitä ei millään saa kun alkaa sitten nousta tyhjäkäynti niin korkealle..
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
hiluxi tekee ainakin sen että syöttöä lisätessä nousee tyhjäkäynti, eli se voi kyllä olla syötön säätö.. Joudut tosiaan vaan ropaa tyhjäkäyntiä pienemmällä samaa vauhtia. Ite laitoin sen verran syöttöä lisää että ei palauttanu enää tyhjäkäynnille ennenkö tiukkasin palautusjousta.. ja taas nippuside toimi.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
2-en tiiä mutta itellä oli iso apu pelkän syöttöruuvinkin kirimisestä 3-en tiiä osta tarvikkeelta dopinsonin alusta ni nousee maavara samalla 4-en tiiä muutakun et sieltä tulee virtaaaaa 5-garretin T2 onpi turpo ja samat ahdot on itelläkin |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
dopinssonin 3" tuumanen alusta on jo paikallaan 12" iskulla olevilla iskareilla, joten pakko laittaa viel korin korotus vaikka lokarin kaaret on avarrettu mahdollisimman isoks. ei mahdu 38,5" muuten joustamaan kunnolla sisään ![]() jaa vai et on T02 turbolla... höh. tarttee ettiä ehke hiukka isompi ahistin ennen kuin tappaa kannen pakopaineilla. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Noista patrollin kansista liikkuu jotain huhu-juttuja joiden mukaan alkuperäinen kansi olisi ollut huono turbokäyttöön eivätkä ne kestäneet. Kuulemma meikäläisen patukkaan olisi vaihdettu kansi jossa olisi paremmat virtaukset jolloin se kestää ahtamisen. Kuulemma uutena olisi saanut takuuseen uuden kannen jos on hajonnut takuuajan sisällä. En tiedä että pitääkö huhu paikkaansa millään tavalla. Pitää laittaa viestiä myytinmurtajiin.
![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Notta kyllä GR:n kannet kestää vai mitenkä se oli vai mitenkä se meni ? |
#10
|
|||
|
|||
![]()
mitään mistään tietävänä nii mullakin on vaihettu kansi hiljattain uuteen... en tiiä kumpi versio on kyseessä.
muistaako joku urbon siipien kokoja??? olenkos ymmärtäny oikein et GR:n ja 160 koppasen murrokset on samat? |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
5. Taas autodatan mukaan ahtoja olisi 0,85-0,91 bar. Jos pitävät paikkaansa niin eikö sitä tohdi nostaa hyvinkin kilon päälle. ![]()
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patukka projektia | -hatsuni- | Maasturiprojektit | 47 | 20.08.2008 18:12 |
M: Pätkä paku patukka. | Rytsölä | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 26.03.2008 22:18 |
M: lyhyt patukka | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 18.03.2008 16:07 |
M/PUSKULEVY+PITKÄ PATUKKA. | Bruno | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 04.01.2006 16:39 |
GR patukka ahtaa | joker | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 05.06.2005 00:00 |