![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ruiskusuuttimen testauslaite (tein senkin itse)En tiedä onko täällä ollu muiden tekeleitä tästä mutta ajattelin laittaa kuvaa, että voi muutkin vakoilla tästä mallia jos moiselle on tarve ![]() ![]() Eli siinä on: -pullotunkki a' 12,90€ -painemittari a'19,90€ -muutamia jarrunippoja yht 8€ -vanhan maaliruiskun säiliö -hallin nurkista rautaa ![]() vielä kun tässä saisi aikaiseksi että irrottelisi nuo patrollin suuttimet ja kaivelisi laatikoista kaikki loputkin ja alkaisi käymään lapi että mitkä 6kpl pannaan takaisin... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Hauska idea, riittääks pullotunkin isku vai joutuuks pumppuamaan niin että pöytä heiluu ??
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin riittää jos ei jää kauheesti ilmaa linjaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oikein hyvin riittä isku. Reilun kolmanneksen kun on varren liikematkasta painanut, niin mittarissa alkaa olla jo lähellä 200bar.
|
|
||||
|
||||
![]()
laitas hiukan tarkempia kuvia kokonaisuudesta
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]()
Kunnon kuvatuksia
stefavikaisia pullotunkkeja nurkissa jo pyöriikin
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]()
Tulikos tästä projekti kertomusta
![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Viimeksi muokannut Koivunoksa : 16.02.2015 20:10 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Tein itse ja säästin | kippo86 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.11.2011 08:09 |
Ei enää tarvetta,tein itse | anracing | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 10.01.2008 17:55 |
Itse tein ja säästin; Nautarauta | Grau | Tekniikka & Jutustelu | 69 | 10.12.2006 19:04 |
Itse tein Snorkkelin.. Säästinköhän?? | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 30.09.2005 13:14 |
Itse tein ja säästin | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.11.2003 17:16 |