![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Kässärin säätö?Kuis se oikei HJ.ssa periaatteellisesti toimii? Nyt vaihdoin ne uudet vivustot jarrukilpiin kiinni ja heti vivunnnykäisy riittää liikuttamaan kenkiä. Lähinnä mietin miten se vaijerihelvetti oikeen toimii. Käsijarruvaijerihan menee vasempaan taka vipuun ja pienenmatkan päästä haarautetaan oikeaan vivustoon. Kuinka se oikeen toimii, kun vaijerihan kuoren sisällä on se liikkuva mekanismi? Ja mitä merkitystä on sillä haarautuskohdan lähellä olevalla tangonpätkällä (joka kiinnittyy akseliin ja jonka toinen pää pitää kiinni vaijeria). Säädetäänkö sillä vedon tasapainoa puolelta toiselle. Jos tästä nyt kukaan mitään ymmärsi... "ei ollu mikään amerikan temppu"
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ahtopaineen säätö | Tekniikka & Jutustelu | 95 | 05.02.2014 17:06 | |
bj 45:n iskareiden säätö | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.08.2007 08:30 | |
syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |
Kässärin kiristys LJ | joker | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.10.2005 09:40 |
2L-T naftapumpun säätö? | tyhmä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.10.2005 16:40 |