![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() HJ60 muutoskatsastukseen kaivataan AApuAAEli semmonen homma on meneillään että vuos mallin 81 hj60 on ahdettu, ja pitäs muutos katsastaa ahdin ja 33x12,5 renkaat. Kävin konttorilta kyselee ja katsastus mies oli sitä mieltä että renkaat liian isot ![]() sitte tekniikasta pitäis saada alusta vastaavuus todistusta ja/tai varaosa numeroita jos verrokkina on hj61 että alusta ja jarrut vastaa tätä. Ja teholappukin pitää hommata mutta se järkkääntyy tossa paikallisella amiksella Dynossa. Jos jollain ois vinkkejä noihin renkaisiin ja muuhun tai tommosia papereita, jos esim jos joku on tehnyt kyseisen projektin niin miten on toteutettu. kaipaisin kyllä apua kiireesti ![]() saa soittaaki ihan suoraan 0466584323
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ehkä 3000:s kerta kun tätä kysytään, ja apu on mm. tuolla --> http://forums.offipalsta.com/showthr...renkaat&page=4
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=9591
Täällä tarpeelliset lippuset/lappuset |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia paljon Eiköhän noilla renkaat saa lailliseks
![]() Mutta sitten onkin vielä tämä tekniikka puoli |
#5
|
||||
|
||||
![]()
onks sulla siinä sit 61 kone jos ei ni mitä se rupee jarruista ja rakenteista höpöttää ku 20 % saa tehot nousta mallisarjan tehokkaimmasta no sä käytät vertailuna tota 60, ni pistät syötöt ja ahdot pois penkkii ei haittaa vaikka tulis 80 hp kunhan ei yli 20% nouse
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#7
|
|||
|
|||
![]()
No tosiaan tekniikka on se 2h ja pers tuntumalta vois olla 140-150hp, ku kävin yhtä HJ61 12-ht ajamassa nii tuntu laiskalle
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Nii voi olla kevyet rullat
![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Onkos noissa Hj 60 vs. 61 alustoissa/jarruissa eroa?
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Ei ainakaaan viisipykäläisellä lootalla olevissa ole eroa.
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
hj60 ja hj61 on samoja..
eli hj60 kun viedään penkkiin niin siitä saa ottaa paperille n.163hv |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
toimii ja jos ei vaihdat konttoria
|
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli 186 hevosta saa olla. |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
no eipä annettu marmori tiskillä leimaa ja todistettu että voi käyttää hj60 vertailu mallina.. ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Nii eli eikö kellään ole tätä niin sanottua alustavastaavuus todistusta,, kun meni näköjään taas vaan tappeluks tämäkin homma
![]() ![]() |
#20
|
||||
|
||||
![]()
tommosen sain toyota infolta
AUTON MUUTOSKATSASTUKSEEN Pyynnöstä lausumme, että Toyota Landgruiser HJ 60, on valmistettu Japanissa ja se on tuotu Suomeen Korpivaara Oy:n toimesta sekä luovutettu valtuutetun jälleenmyyjän toimesta ensimmäiselle asiakkaalle. Autossa oli alun perin 2H-tyypin dieselmoottori. Kyseiseen mallisarjaan kuului rinnakkaismalleina myös versio joissa on12H-T tyypin ahdettu dieselmoottori. Näillä moottorityypeillä varustetut mallit eivät poikennut toisistaan kuin moottoreiden tehon suhtein, Tämä kokonainen auto (= ei pelkkä irtomoottori) oli valmistettu seuraavien vaatimusten mukaiseksi: 1 Dieselsavutus 72/306/ETY & E-sääntö 24/03 2. Melu 84/424/ETY & E-sääntö 51/01 3. Jarrut 79/489ETY & E-Sääntö 13/05 Samaan korimalliin valmistetuissa autoissa. ym. moottoreilla varustetuissa autoissa jarrut, kori, ohjaus olivat samanlaiset. Erovaisuus on mekaanisella vinsillä HJ 60. , Vertailutaulukko Moottorityyppi 2H 12H-T Käyttövoima diesel ahdettudiesel Iskutilavuus 3980 cm3 3980 cm3 Teho 79 kW / 3500 1/min 103 kW / 3500 1/min Vääntömomentti 251 nm / 1800 1/min 328nm /1800 1/min Moottorin massa 330kg 362kg Vaihteiston massa 64,5kg(viisivaiht.) 64,5kg(viisivaiht.) TOYOTA AUTO FINLAND OY Huolto ja varaosat Toyota-info Harry Valkeakari, Toyota-info |
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Aivan sama. No, jos ei mallisarjoja ymmärretä niin ei sitten. Konttorin vaihto vois helpottaa tässäkin asiassa. |
#22
|
|||
|
|||
![]() tommosen sain toyota infolta Pyynnöstä lausumme, että
Hienoa tuo on ilmeisesti tullu s-postii, mitenkähän sen sais paperille virallisen näköseks
![]() |
#23
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kuulemma tuon virallisempaa ei pysty antamaan ![]() |
#24
|
||||
|
||||
![]()
Nii. Suosittelen ettimään konttorin jossa on asiantuntemusta ko. hommaan jos kerran kaikki dokumentit on olemassa. Ja jos renkaat kerran ei tule yli niin ei pitäisi olla ongelmia.
Eihän se itse asiaa muuta miksikään minkä näköinen lappu siulla on näyttää että homma on näin jos vain faktat on oikein... Ja onhan tuolla ihan oikea nimi alla(jos ei ole keksitty) josta voi tarkistaa tietojen paikkaansa pitävyyden.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#25
|
|||
|
|||
![]()
Ei taida olla paljoa painoarvoa tuolla tekstillä ilman toyotan leimoja.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Apua muutoskatsastukseen | HekaNRT | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 07.04.2011 22:47 |
Muutoskatsastukseen muutoksia 1.1.2010 | fj40 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.02.2010 21:35 |
Meneekö prkl suikka muutoskatsastukseen | riude | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.08.2006 07:19 |
Apuja kaivataan | sevy.8 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.08.2005 11:08 |
apuja bj muutoskatsastukseen | tare | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.09.2004 12:57 |