![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Romuhamsterille oiva kasa romuaMyyty Elikkäs tuollainen kasa kaiken maailman kikaretta jos joku tarvitsisi. Erikseen en myy mitään paitsi samaan hintaan kun koko kasan ja loput saa kaupan päälle![]() Elikkä kaikki mitä tuosta albumista löytyy poislukien noi insat ne on myyty!!! -Piipaa torvet myyty!!!! Volvon osat on 240 sarjaa ja kuvista puuttuu vielä konepelti etuputkea jne...mutta kaikki mitä tallilla on volvon osaa kuuluu hintaan. http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4051 +Muutama vetokoukku ylimääräisenä mukaan toinen terranosta ja toinen jostain muusta oliskohan ollu pajerosta......Terranon koukusta itse vetokuula+asennuslevy kun runko osa on osa terranon runkoa kun ei uskalla pois ottaa ![]() Hinta:0€ tai mieltä järkyttävä tarjous puh:0407034555 Myyty
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. Viimeksi muokannut Castrol : 27.11.2011 16:18 Perustelu: Tavarat meni |
|
||||
|
||||
![]()
Mitä noi torvet tekee muuta kun näyttää homeiselta???
|
|
||||
|
||||
![]()
Huutaa PiiPaa-ääntä.
Ja Castrol vissiin miettii niille edelleen hintaa... ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Enkö mä sille hintaa sanonu??? ei ku en kun sä tarjosit jotain teepakettia
![]() Maksa siitä rompe 30€ niin saat viedä pesääs kun ite haet......tai tule paikan päälle tinkimään
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ilmoa muokattu!!!!
|
||||
|
||||
![]()
missä rojut sijaitsee ? Klaukkala ?
jos vaan peräkärriin mahtuu ni voisin tulla hakemaan, lähinnä ne jouset ja muutama muu nippeli kiinnostaa, mut kaikki vien ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
arin puolesta..juu kyl sä Niko paikan tiedät
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Siinähän se vastaus tuli
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() mä pirauttelen lähemmin aikatauluista..
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Lapikkaita kasa alk 10e | KooPee | O/M/V Renkaat ja vanteet | 9 | 04.10.2011 07:45 |
Oiva gps-läppäri myynnissä | A-P | O/M/V Muut | 0 | 29.04.2005 17:09 |
Ote oiva Sarkkisen päiväkirjasta | Santeri | Rakas Päiväkirja | 1 | 25.02.2005 15:50 |
Sukeltajille oiva happilaite | Venlis | Niksipalsta | 12 | 28.01.2005 12:58 |
Romua | offroadjouni | Linkit | 7 | 12.08.2003 09:08 |