![]() |
Romuhamsterille oiva kasa romua
Elikkäs tuollainen kasa kaiken maailman kikaretta jos joku tarvitsisi. Erikseen en myy mitään paitsi samaan hintaan kun koko kasan ja loput saa kaupan päälle :)
Elikkä kaikki mitä tuosta albumista löytyy poislukien noi insat ne on myyty!!! -Piipaa torvet myyty!!!! Volvon osat on 240 sarjaa ja kuvista puuttuu vielä konepelti etuputkea jne...mutta kaikki mitä tallilla on volvon osaa kuuluu hintaan. http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=4051 +Muutama vetokoukku ylimääräisenä mukaan toinen terranosta ja toinen jostain muusta oliskohan ollu pajerosta......Terranon koukusta itse vetokuula+asennuslevy kun runko osa on osa terranon runkoa kun ei uskalla pois ottaa :) Hinta:0€ tai mieltä järkyttävä tarjous puh:0407034555 |
Mitä noi torvet tekee muuta kun näyttää homeiselta???
|
Lainaus:
Ja Castrol vissiin miettii niille edelleen hintaa... ;) :D |
Enkö mä sille hintaa sanonu??? ei ku en kun sä tarjosit jotain teepakettia :) Juu ja ne huutaa piipaapiipaa kovaa ja korkeelta kompuran avulla joka kuuluu niihin mukaan.
Maksa siitä rompe 30€ niin saat viedä pesääs kun ite haet......tai tule paikan päälle tinkimään |
Lainaus:
|
Ilmoa muokattu!!!!
|
missä rojut sijaitsee ? Klaukkala ?
jos vaan peräkärriin mahtuu ni voisin tulla hakemaan, lähinnä ne jouset ja muutama muu nippeli kiinnostaa, mut kaikki vien :D :D :D :D |
arin puolesta..juu kyl sä Niko paikan tiedät :) sama osoite ku munkin romuilla
|
Siinähän se vastaus tuli :) tervetuloa vaikka lauantaina hakemaan kaiken saat viedä aivan varmasti!
|
Lainaus:
mä pirauttelen lähemmin aikatauluista.. |
Sivu luotu: 12:54 (GMT +2). |