![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() HDJ 80 Jännä vikaElikkäs olen ihmetellyt hdj:ssä sellaista vikaa kun takaluukun aukaisee niin lämppärin puhallin lähtee päälle, ja kun sulkee niin puhallin sammuu! sinänsä harmiton mutta tyhjentää akun jos luukku pitkään auki! samassa yhteydessä takimmainen katto valo ei reagoi enään ovi kytkimiin. vaan ON palaa OFF ei pala DOOR ei pala... En keksi miksi lämppärin johdot kävisi takapäässä autoa tai että miksi ovivalo kytkimen ja lampun välinen johto käy etupäässä autoa??? Onkos kellään mitään ajatusta mistä lähtisi hakemaan!
! Because earth aint not flat ! Viimeksi muokannut Glutton : 10.10.2011 14:13 |
|
||||
|
||||
![]()
Laita takaluukkuun oma maadotusjohto, äläkä käytä valkoista fonttia teksteissä.
alanmiehet.com #3 |
|
||||
|
||||
![]()
sori kato ku nakkaa wörtistä tekstit tänne niin pitää vaihtaa väri nyt kekkasin ton napin millä saa tekstistä fontit pois!
! Because earth aint not flat ! Viimeksi muokannut Glutton : 10.10.2011 15:27 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
yksi liitin takaluukun sisällä ei yhdistä
|
|
|||
|
|||
![]()
Kuulostaa aika mystiseltä!
Jos itse alkasin hakea k.o vikaa, niin osoite olisi seuraava: Jos autossa on keskuslukitus, niin se ei pistä ovia lukkoon jos avaimet virtalukossa. toimiiko samon avaimet virtalukossa/taskussa? -> onko tosi että muut sähköt, siis esim sammutussolennoidi ei saa virtaa? veikkaampa että jotkut johdot on keskenään oikosulussa keskuslukituksen boksin ja virtalukonpohjan ympäristöstä. otappa keskuslukituksen boksin liitin irti, ja katso helpottiko? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Proto kilpuri Jännä nähdä Myyty Italiaan | PutKari | O/M/V Ajoneuvot | 44 | 28.04.2012 20:26 |
HJ:n tehostin vika | Jari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.10.2010 18:22 |
Aika jännä jutska | MattiH | Chit-Chat | 25 | 01.02.2010 23:57 |
arb vika | tiipe | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.09.2009 23:53 |
Metka vika | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 16.02.2005 11:04 |