Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.08.2011, 18:52
Mik_ Mik_ ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 23.10.10
Sijainti: Mikkeli
Perusasetus

KC vaihdelaatikon laakerien vaihto

Nonniin, nyt on saatu laatikko tiputettua alas ja otettu pöydälle työn alle, vielä en muuta tehny kun jakolaatikon irrotin.

Nyt kaipailis vähän neuvoja et miten tuo kannattaa purkaa, ja missä asennossa, ettei leviä ihan käsiin koko lodju.

Ja ja ja kaikki vinkit tuohon hommaan otetaan ilomielin vastaan

Räjäytyskuvat mulla onkin jo, mutta eka laatikon korjausyritys, ja hiukan arveluttaa mitä tulee, niin kettumainen ottaa laatikot irti ja laittaa takas, ettei huvita montaa kertaa tehdä

Edit, niin siis nelikko kinkkukaapiin lodju oli kyseessä.

Vastaa lainaten
Vanha 25.08.2011, 20:06
Hompppa_:n Avatar
Hompppa_ Hompppa_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 15.09.10
Sijainti: Lappi
Perusasetus

Tein omaan laatikkoon kk sitten pakkirempan ja tiiän kyllä ettei se laatikko ole mikään kevyt

Irrotat laatikon keskeltä pultit pois ja muistaakseni piti myös vaihdekeppi ottaa irti, sen jälkeen joudut luultavasti vääntelemään vaihteensiirtäjää ja laatikon pitäisi haljeta kahtia.
Nyt sitten aukaset kytkinkopan sisältä sen kannen( 4-5pulttia) ja otat pääakselilta lukkoprikan pois niin saat kytkinkopan irti.

Jotakuinkin näin

No enempää minun ei tarvinut tehä muutakuin vaihtaa pakin rattaat
Vastaa lainaten
Vanha 26.08.2011, 06:52
Jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hompppa_ Näytä viesti
Tein omaan laatikkoon kk sitten pakkirempan ja tiiän kyllä ettei se laatikko ole mikään kevyt

Irrotat laatikon keskeltä pultit pois ja muistaakseni piti myös vaihdekeppi ottaa irti, sen jälkeen joudut luultavasti vääntelemään vaihteensiirtäjää ja laatikon pitäisi haljeta kahtia.
Nyt sitten aukaset kytkinkopan sisältä sen kannen( 4-5pulttia) ja otat pääakselilta lukkoprikan pois niin saat kytkinkopan irti.

Jotakuinkin näin

No enempää minun ei tarvinut tehä muutakuin vaihtaa pakin rattaat
Tämäkin jo helpottaa niin tietää mistä aloittaa, kattoo sit mitä sieltä vastaan tulee
Vastaa lainaten
Vanha 26.08.2011, 18:40
Jäsen

Perusasetus

Vähän sain jo purettua, ensimmäisen liitoksen keskeltä, ja kytkinkopan puolelta laippa ja lukitusrenkaan pois, mutta en saanu toista keskiliitosta auki kun puoli senttiä, ja siihen toppas, pitääkö vaan käyttää voimaa, vai oliko jotain vielä purettava?
Vastaa lainaten
Vanha 26.08.2011, 19:13
JJo:n Avatar
JJo JJo ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 21.07.10
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mik_ Näytä viesti
Vähän sain jo purettua, ensimmäisen liitoksen keskeltä, ja kytkinkopan puolelta laippa ja lukitusrenkaan pois, mutta en saanu toista keskiliitosta auki kun puoli senttiä, ja siihen toppas, pitääkö vaan käyttää voimaa, vai oliko jotain vielä purettava?
Muistelisin että tässä vaiheessa toimii haku, eli jotku toisetkin on taistellu saman ongelman kanssa
Vastaa lainaten
Vanha 26.08.2011, 19:25
Hompppa_:n Avatar
Hompppa_ Hompppa_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 15.09.10
Sijainti: Lappi
Perusasetus

Lainaus:
Jos nyt puhutaan samasta liitoksesta niin siellä tökkii justiinsa se vaihteensiirtäjä. Kato jakolaatikon puolelta sisälle niin näet sen hommelin.
Vastaa lainaten
Vanha 26.08.2011, 21:19
Jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJo Näytä viesti
Muistelisin että tässä vaiheessa toimii haku, eli jotku toisetkin on taistellu saman ongelman kanssa
Ehkä oon tumpelo haun kanssa, ku oon lukenu kaikki kingin laatikko jutut mitkä minä oon löytäny

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hompppa_ Näytä viesti
Jos nyt puhutaan samasta liitoksesta niin siellä tökkii justiinsa se vaihteensiirtäjä. Kato jakolaatikon puolelta sisälle niin näet sen hommelin.
Ja ei puhuttu samasta liitoksesta enää, mut sain kyllä sen kytkinkopankin jo irti, nyt enää itse akselien ja vaihteen siirtäjien purku, siinähän sitä hommaa onkin
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n vaihdelaatikon vaihto! Möyhiäinen Maasturiprojektit 5 22.10.2009 22:34
HJ: vaihdelaatikon vaihto.. Möyhiäinen Tekniikka & Jutustelu 11 22.10.2009 21:42
Vaihdelaatikon laakereiden vaihto EZU Tekniikka & Jutustelu 0 06.08.2009 18:02
Patrol GR olka-akselin laakerien vaihto OutOnPatrol Tekniikka & Jutustelu 0 31.03.2009 09:58
hj:n eturenkaan laakerien vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 11.08.2007 14:19

Sivu luotu: 03:38 (GMT +2).