![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() king cab 2.5 diesel vm-99 kysymyksiäOtsikon mukainen king cab mitä on huomioitava ostaessa sellaisen. Ruostetta ei ole ihme kyllä on ehjä sekä rungoltaan että kori ja lava lukuunottama muutam kukkanen. Kone on kai ketjukone eli ei jakohihna murheita. Miten koneen kestävyys kyseinen yksilö ajettu noin 250tuhattta ja sehän on turbo kone. Onko laatikko/laatikot heikot vielä tässä mallissa kuten kymmenen vuotta vanhemmissa. Turvatyynyjä on mutta on muuta moderniä kuten abs elektroonisesti ohjattu jotain tai vastaavaa jonka kanssa ollaan kuseessa. Mittari kuulema seisoo eli ei näytä mitään onko kyseessä sähköinen vai vajerilla toimiva. Miten niissä on kytkin kestänyt onko ongeklmia vai mitoitettu kunnolla tehtaalta. Paljon kysymyksiä mutta varmaankin löytyy vstauksia kiitos etukäteen
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ihan luja peli. Meillä n 400tkm ajettu ja siitä ollut 320tkm käytössämme. Talvi menee neliveto päällä joten kilometrejä jakiksellekkin kertynyt. Kytkimen painelaakeri korkkasi siinä n 300tkm kohdalla. Startti vaihdettu samoihin aikoihin. Kardaanin kannatinkumi vaihdettu kerran. Huoleton peli ollut. Aika uutena massattu kunnolla joten edelleen ruosteeton. Toki valtaosa kilometreistä kertynyt napapiirin pohjoispuolella.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Sen mittarin sielunelämään vaikutti joku rele, ex-firmassa oli moinen ja siinä välillä temppuili se mittari joka aina korjautui jonkun relekannan putsailulla. Muuta elktroniikkaa ei ole ja kestävän oloinen kapine oikein käytettynä (ei jurrata pikkukierroksilla), ja ennen kaikkea pirun paljon parempi ajaa kuin sammakkokoriset.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#5
|
|||
|
|||
![]()
palataaksemme siihen mittarin sielunelämään eli ei toimi niin onko korjattavissa kotikonstein ja onko minkälainen operaatio.
Sitten vielä kytkin vaihto-onko kova työ saada laatikko alas kun on koko palkki missä jousitus sauvat ovat kiinni verratuna hiuxiin missä ei koko palkkia vaan pätkiä molemmin puolin. Ja vielä turvatyynyt ovatko poiskytkettävissä sekä kuskin että apukuskin puoleinen ja jos onko helppo homma saada pois ja takaisin tarvittaessa. Onko 99 mallisessa neliveto diesel king cabissa jotain mitä pitää tarkistaa ja varoa erityisesti jos on osto aikeissa |
#6
|
|||
|
|||
![]()
No onpas innoikkaita king cab nykyisiä tai entisiä omistajia jotka eivät sitten millään haluaa jakaa tietoja.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Nissan King Cab vm:99 | Focustiks | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.01.2015 20:10 |
Myyty nissan king cab -99 4x4 | kännirakastaja | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 16.05.2013 14:04 |
Myyty Nissan king cab 2.5 diesel | Lätty-ode | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 14.01.2010 10:48 |
Myydään Nissan King Cab ist.suojat 99--> | bj45lava | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 13.10.2008 18:20 |
O: Nissan King Cab DIESEL | VonLeka | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.09.2006 16:09 |