Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.06.2015, 16:48
Käyttöauto Käyttöauto ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.04.14
Sijainti: suomi
Viestit: 58
Perusasetus

king cab 2.5 diesel vm-99 kysymyksiä


Otsikon mukainen king cab mitä on huomioitava ostaessa sellaisen. Ruostetta ei ole ihme kyllä on ehjä sekä rungoltaan että kori ja lava lukuunottama muutam kukkanen.
Kone on kai ketjukone eli ei jakohihna murheita. Miten koneen kestävyys kyseinen yksilö ajettu noin 250tuhattta ja sehän on turbo kone. Onko laatikko/laatikot heikot vielä tässä mallissa kuten kymmenen vuotta vanhemmissa.
Turvatyynyjä on mutta on muuta moderniä kuten abs elektroonisesti ohjattu jotain tai vastaavaa jonka kanssa ollaan kuseessa.
Mittari kuulema seisoo eli ei näytä mitään onko kyseessä sähköinen vai vajerilla toimiva.
Miten niissä on kytkin kestänyt onko ongeklmia vai mitoitettu kunnolla tehtaalta. Paljon kysymyksiä mutta varmaankin löytyy vstauksia kiitos etukäteen

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.06.2015, 20:13
Focustiks:n Avatar
Focustiks Focustiks ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.10.11
Sijainti: Orimattila
Viestit: 45
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttöauto Näytä viesti
Otsikon mukainen king cab mitä on huomioitava ostaessa sellaisen. Ruostetta ei ole ihme kyllä on ehjä sekä rungoltaan että kori ja lava lukuunottama muutam kukkanen.
Kone on kai ketjukone eli ei jakohihna murheita. Miten koneen kestävyys kyseinen yksilö ajettu noin 250tuhattta ja sehän on turbo kone. Onko laatikko/laatikot heikot vielä tässä mallissa kuten kymmenen vuotta vanhemmissa.
Turvatyynyjä on mutta on muuta moderniä kuten abs elektroonisesti ohjattu jotain tai vastaavaa jonka kanssa ollaan kuseessa.
Mittari kuulema seisoo eli ei näytä mitään onko kyseessä sähköinen vai vajerilla toimiva.
Miten niissä on kytkin kestänyt onko ongeklmia vai mitoitettu kunnolla tehtaalta. Paljon kysymyksiä mutta varmaankin löytyy vstauksia kiitos etukäteen
On ratas kone. Ei ainakaa mulla oo tarvinu koskee ollenka ja ajettu 383000km, tai ei ainakaa huoltokirjasta löytyny ennen mua ja mulle tuli 260 tkm ajettuna. Kytkin siihen oli justii vaihdettu. Varmaa ajotavasta riippu pitkälti. Automaatti navat on heikot jos paljon käyttää. Laatikoissa ei oo mulla mitään ollu ei ääntele eikä kolise. Mittaristo on sähkönen ja mulla ainaki tökkii kaikki mittarit paitsi kello ja polttoaine mittari. Mulla ei oo ku airbag kuskin paikalla ja mitää muuta sähkö hienouksia ei oo.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.06.2015, 22:07
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.652
Perusasetus

Ihan luja peli. Meillä n 400tkm ajettu ja siitä ollut 320tkm käytössämme. Talvi menee neliveto päällä joten kilometrejä jakiksellekkin kertynyt. Kytkimen painelaakeri korkkasi siinä n 300tkm kohdalla. Startti vaihdettu samoihin aikoihin. Kardaanin kannatinkumi vaihdettu kerran. Huoleton peli ollut. Aika uutena massattu kunnolla joten edelleen ruosteeton. Toki valtaosa kilometreistä kertynyt napapiirin pohjoispuolella.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.06.2015, 01:00
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Sen mittarin sielunelämään vaikutti joku rele, ex-firmassa oli moinen ja siinä välillä temppuili se mittari joka aina korjautui jonkun relekannan putsailulla. Muuta elktroniikkaa ei ole ja kestävän oloinen kapine oikein käytettynä (ei jurrata pikkukierroksilla), ja ennen kaikkea pirun paljon parempi ajaa kuin sammakkokoriset.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.06.2015, 19:46
Käyttöauto Käyttöauto ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.04.14
Sijainti: suomi
Viestit: 58
Perusasetus

palataaksemme siihen mittarin sielunelämään eli ei toimi niin onko korjattavissa kotikonstein ja onko minkälainen operaatio.
Sitten vielä kytkin vaihto-onko kova työ saada laatikko alas kun on koko palkki missä jousitus sauvat ovat kiinni verratuna hiuxiin missä ei koko palkkia vaan pätkiä molemmin puolin.
Ja vielä turvatyynyt ovatko poiskytkettävissä sekä kuskin että apukuskin puoleinen ja jos onko helppo homma saada pois ja takaisin tarvittaessa.
Onko 99 mallisessa neliveto diesel king cabissa jotain mitä pitää tarkistaa ja varoa erityisesti jos on osto aikeissa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.06.2015, 18:15
Käyttöauto Käyttöauto ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.04.14
Sijainti: suomi
Viestit: 58
Perusasetus

No onpas innoikkaita king cab nykyisiä tai entisiä omistajia jotka eivät sitten millään haluaa jakaa tietoja.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Nissan King Cab vm:99 Focustiks O/M/V Ajoneuvot 1 11.01.2015 20:10
Myyty nissan king cab -99 4x4 kännirakastaja O/M/V Ajoneuvot 18 16.05.2013 14:04
Myyty Nissan king cab 2.5 diesel Lätty-ode O/M/V Ajoneuvot 8 14.01.2010 10:48
Myydään Nissan King Cab ist.suojat 99--> bj45lava O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.10.2008 18:20
O: Nissan King Cab DIESEL VonLeka O/M/V Ajoneuvot 0 01.09.2006 16:09


Sivu luotu: 11:09 (GMT +2).