Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.08.2011, 18:24
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Perusasetus

Turbon soveltuvuus


Mites tuommoinen Valtra Valmetin turbo kävis kinkku kaappiin, olis tarjolla edullisesti ja ajattelin jos nakkais sen pakosarjan jatkeeksi

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.08.2011, 02:26
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pesix Näytä viesti
Mites tuommoinen Valtra Valmetin turbo kävis kinkku kaappiin, olis tarjolla edullisesti ja ajattelin jos nakkais sen pakosarjan jatkeeksi
Paljon kiinni siitä minkälaisen Valpurin solmusta on kyse?

Pikkumallien saattaa käydä jopa ahtaaksi kun taas suurien hyrrää ei saa edes kunnolla toimimaan...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.08.2011, 08:09
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Perusasetus

6400 sarjalaisesta on kyse.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.08.2011, 11:17
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Voisi olla aika sopiva.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.08.2011, 22:08
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Perusasetus

Oliko niin et -92 kinkkua ei saanu muutoskatsastettua turbolle?.
Sitä vaan et täytyy varmaan nakata sit ennen katastusta pois tuo rusetti.
Turbo ois nyt hommattu ja osa vermeistä. Viel puuttuu ahtoputket ja cooleri olis hakusessa, kun saa coolerin niin voi hommailla nuo puuttuvat putket. Huomen nakkaan öljynvaihdon yhetydessä öljypohjan irti ja juotan öljypaluun turbolta tuonne öljypohjaan samalla rytäkällä, reikä ja putki valmiiksi ja tulppaan, coolerin ja muut hässäkät asennan kans etu käteen pikkuhiljalleen ja turbo viimeiseksi niin ei tarvi auton seisoa pajalla kun sitä kumminkin tarvii ns. jokapäivä duunissa ja kotiaskareissa.

Voimasavua odotellessa

Viimeksi muokannut pesix : 06.08.2011 22:17
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.08.2011, 22:17
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.319
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pesix Näytä viesti
6400 sarjalaisesta on kyse.
Eli ahdin on Schwitzer S100G, hukkaportilla varustettu. Portti muistaakseni aukeaa 0.9 bar seutuvilla?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.08.2011, 22:41
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Eli ahdin on Schwitzer S100G, hukkaportilla varustettu. Portti muistaakseni aukeaa 0.9 bar seutuvilla?
Schwitzer kyllä mut ilman hukkaporttia, joko laitan dumpin tai bilteman hukan, ku löytyy varastosta ja jos laittas ahtopaineen säätimen sekin löytyy edellisen turbotuksen (Hilux ln46) ylijäämä tavaroista
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.08.2011, 22:55
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.319
Perusasetus

Vuosina 1994-2003 6400 mallissa oli hukkaporttiahdin, silloin niitä neloskoneita tein.

1991-1994, ja 2003-> oli normi ahdin, S100.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 06.08.2011, 23:45
pesix pesix ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.09.07
Sijainti: Malaga,Spain
Viestit: 484
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Vuosina 1994-2003 6400 mallissa oli hukkaporttiahdin, silloin niitä neloskoneita tein.

1991-1994, ja 2003-> oli normi ahdin, S100.
Tää on vaihto turbo ja näin ollen hukkis ei ole vaihdettu vaan pelkkä turbo, onko mahdollista? (tyhmä kysymys). Katon huomen mallin.
Mukamas savutuksen takia vaihdettu, siivissä ei kyllä tunnu ylimääräistä klappia.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vanteiden soveltuvuus bj 40 elhapero Tekniikka & Jutustelu 3 07.01.2009 22:52
Teknodur 0090 soveltuvuus muovin/lasikuidun päälle riude Tekniikka & Jutustelu 3 22.04.2007 16:19
Turbon huoltoa Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 20 14.09.2006 13:36
bj turbon katsastus Tekniikka & Jutustelu 1 25.03.2006 20:53
autolodjun soveltuvuus offikäyttöön[?] Pafo Tekniikka & Jutustelu 30 01.03.2005 21:01


Sivu luotu: 20:51 (GMT +2).