![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() LJ RYSKYNo niin,tuli hankittua vaihteeksi tälläinen: Ilmeisemmin tekemisen puute ![]() ![]() ![]() Rojekti alkoi perän sijainnin kojauksella,vas rengas melkein rungossa kiinni ja oikea rengas 6cm irti runkosta: Tässä ylemässä kuvassa ei näy miten banharditangon kiinnike oli itse asiassa painunut runkoon kiinni,seuraavassa korjattu sijainti: Ei kai sitä ruostetta vaan ![]() Tarkoitus ei ole tehdä mitään näyttelyvoittajaa vaan ihan ajopeli,tässä tullaan Kulmaan(30.7) kokeilemaan Banharditangon kiinnikeitten kestävyyttä :=) Ai niin,tuli noi whitespoketit hiekkapuhallettuu ja maalattuu mustaksi: Yllä olevan kuvan pelti on varattu Ryskyyn ![]()
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 Viimeksi muokannut Greenday : 23.07.2011 19:05 Perustelu: kirjoitusvirheet ja stoori |
|
||||
|
||||
![]()
Mitkä nuo ekan kuvan renkaat ovat, noin kapeita boggereita ei taida olla? Pinnatut krokotiilit, alligaattorit, vai mitkä kaimaanit ne nyt oli?
![]()
|
||||
|
||||
![]()
näyttäis olevan oikeet boggerit. tai niin olin kuvasta/kyljestä lukevani.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
EDIT: Lukeehan toisessa kuvan renkaissa super swamper...
|
||||
|
||||
![]()
Oisko 35/10,5 pökkyrät.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun veikkaus 33x10.50-15 kun ei tuon isommilta näytä.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()