![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() hj:n mittojaauttakee tyhmää ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() palstalla on vilahtanut jossain topicissa kuvat hj:n rungosta ja koko autosta missä on ollut mitat.. en onnistu löytämään sitä,, voisiko joku viisaampi auttaa.. kiitos ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Viimeksi muokannut mäksä : 17.02.2011 20:31 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
itse meinaan tuon avulla saada otteeseen soan ja 33" |
|
||||
|
||||
![]()
Jos tarkotat sitä meikäläisen J6 mittapiirrosta niin minä ainakin oon leimannu. SOA:a ja kierrejousialustaa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onhan tuolla lapulla tullut soa leimattua ja nyt keväällä ois aikomuksissa samalla lapulla katsastaa vielä samaan autoon 33 renkaatkin.
|
|
||||
|
||||
![]()
meinaan katsastuttaa oman hojoon kerralla kaikki..
nyt alla 35" creepyt ja tuohon lappuun verrattuna korotus 16,5cm,, eli kun laitan nuo huomattavasti matalemmat 33" alle niin siinä se on.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joo niin mullakin oli tarkotus mutta kun nuo takajouset oli niin hemmetin kippurat niin oli siinä ja siinä että sain vakiosirkkelinterillä leimattua tuon korotuksen.
|
|
||||
|
||||
![]()
mul " tarkkojen" mittauksien jälkeen ei oo hätää..
toi mun hj oli ennen soaa NIIN maassa.. eivan kuolleet jouset... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla ei ainakaan saatu soalla korotusta kuin 70mm. Ja katsuri mittas moneen kertaan kun ei meinannu uskoo millään.
![]() Ja pakat ei ollu väärinpäin mutkalla. Niihin jousenkiinnityksiin kandee vähän panostaa. Tienaa helposti millejä eikä tarvii aivan paskimpia pakkoja ettiä alle. Ne ei vaan kestä midist. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrolin mittoja?? | kimitin | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2011 18:21 |
Jousien mittoja | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.07.2008 17:16 |
Nautaraudan mittoja | Russel | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.02.2007 22:50 |
bj:n mittoja ? | HannuN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.12.2005 00:15 |
Jeepin mittoja??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.01.2005 09:25 |