![]() |
hj:n mittoja
auttakee tyhmää:eek::eek::eek::eek::eek:
palstalla on vilahtanut jossain topicissa kuvat hj:n rungosta ja koko autosta missä on ollut mitat.. en onnistu löytämään sitä,, voisiko joku viisaampi auttaa.. kiitos:cool: |
|
Lainaus:
itse meinaan tuon avulla saada otteeseen soan ja 33" |
Jos tarkotat sitä meikäläisen J6 mittapiirrosta niin minä ainakin oon leimannu. SOA:a ja kierrejousialustaa.
|
Lainaus:
|
Onhan tuolla lapulla tullut soa leimattua ja nyt keväällä ois aikomuksissa samalla lapulla katsastaa vielä samaan autoon 33 renkaatkin.
|
meinaan katsastuttaa oman hojoon kerralla kaikki..
nyt alla 35" creepyt ja tuohon lappuun verrattuna korotus 16,5cm,, eli kun laitan nuo huomattavasti matalemmat 33" alle niin siinä se on..:cool: |
Joo niin mullakin oli tarkotus mutta kun nuo takajouset oli niin hemmetin kippurat niin oli siinä ja siinä että sain vakiosirkkelinterillä leimattua tuon korotuksen.
|
mul " tarkkojen" mittauksien jälkeen ei oo hätää..
toi mun hj oli ennen soaa NIIN maassa.. eivan kuolleet jouset...:eek: |
Mulla ei ainakaan saatu soalla korotusta kuin 70mm. Ja katsuri mittas moneen kertaan kun ei meinannu uskoo millään.:D
Ja pakat ei ollu väärinpäin mutkalla. Niihin jousenkiinnityksiin kandee vähän panostaa. Tienaa helposti millejä eikä tarvii aivan paskimpia pakkoja ettiä alle. Ne ei vaan kestä midist. |
Sivu luotu: 20:25 (GMT +2). |