Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.01.2011, 22:52
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.515
Perusasetus

Stallspeedit ja siftkitit offikäytössä, TH350


Eli minkälaista stallia on kokeiltu vakion lisäks ja millä lopputuloksella? Ja onko siftkiteistä varsinaista hyötyä ollunna? itellä automaatti nyt purussa ja sitä ois suht helppo ny muutella jos tulee hyviä visioita.

Mikään kierroskonehan tuo tbi350 ei ole, mutta joskus tuntuu että pikkasen enempi vois olla tartuntanopeutta turbiinissa. Varsinkin kunnon jumitilanteessa pakilla ei meinaa aina jaksaa jos kaikki pyörät on jumppasessa. Muutama sata kierrosta vois tehä ihmeitä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kestääkö "muovi-alumiini" syylarit offikäytössä? petr Tekniikka & Jutustelu 16 30.05.2013 10:11
Ostettu: TH350 Pafo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.10.2007 07:18
M/V: TH350 ja NP203 Gary Grand O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 26.07.2007 06:37
O: TH350 vetolevy Nutti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.06.2007 18:01
VW Tdi offikäytössä?? GreatS Tekniikka & Jutustelu 10 25.12.2006 11:45


Sivu luotu: 08:23 (GMT +2).