![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() peugeot 306 turbodieselMyyty huutokauppa alkaa ny ja loppuu 6.12.2010 kello 21.00!http://www.nettivaraosa.com/varaosa-...iautot/1021067 tuolla vanha myyntiilmotus syksystä tonne pellon laitaan sen ajoin sitä en tiedä lähteekö nyt käyntiin mutta kait jos virtaa vähän antaa siisti peli mutta mua ei kiinnosta... korotukset vaikka 25€ lähtöhinta 25€ ei hintavarausta vaan korkein tarjous voittaa!! ja OSTAJA NOUTAA 1VIIKON SISÄLLÄ AUTON! Auto suomusjärvellä NYYBEILLE TIEDOKSI JOS HUUTAA NI NUMERO ILMOTUKSEEN TAI SITTEN OLLAAN HILJAA!!!! Myyty Viimeksi muokannut MICCOT : 13.12.2010 18:35 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Ei olekaan ollu pitkään aikaan ranskalaisia muualla kun lautasella joten ryhdyn rohkeasti tarjoomaan 80e
![]()
|
|||
|
|||
![]()
100e
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu juu
![]()
|
|||
|
|||
![]()
no perketi ainahan ranskalaisesta autosta voi 150€ maksaa
|
|
|||
|
|||
![]()
Onnetonta käpistelyä,eihän tällästä voi kukaan haluta,vauhdinantoon 250,- Toihan on siistin näköi peli...Ei sen puoleen en mä tollasta tarvi mut vois tulla lahjavero jos noinhalvalla...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään GMC Pickup 6.5 turbodiesel | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.04.2010 19:50 |
M:volvo 740 turbodiesel-86 | akp | O/M/V Muut | 0 | 07.11.2007 19:21 |
M:GM 6,5 turbodiesel | Blazer42 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.08.2007 07:42 |
Rangeen MB 300 turbodiesel? | Holset | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 21.09.2006 22:29 |
M:Peugeot J5 Turbodiesel kone/laatikko | kesis | O/M/V Muut | 0 | 20.05.2005 15:38 |