Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.05.2013, 10:48
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Perusasetus

Sj 410 pakki on vähän erikoinen

Onkohan tuolta laatikosta kulunut joku siirtäjä systeemi tms.. Kun laittaa pakin päälle niin sen saa kyllä aina menemään päälle mutta välillä se menee sen oikean pakki kolon yli sinne tosi paljon enempi oikealle ja sieltä pakki kuitenkin löytyy ja kun käyttää esim. Ykkösellä niin sitten pakki löytyy taas siitä heti nelosen vierestä.
Jos joku osaa suorittajan sanoa että mistä vois johtua niin arvauksia kuunnellaan.
Ei tuosta muuta ole haittaa kuin sillon vaan jos tarttee tehdä nopeita vaihdoksia esim. Ykkösen-pakin välillä..

Niin ja sillon ku pakki menee sinne tosi paljon enempi oikelle niin keppi on aivan hervoton vaikka pakki oliskin pesässään ja toimii..

Vanha 09.05.2013, 11:34
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Perusasetus

Ei muutakun toosa alas ja auki, yleensä ne pakin siirtäjät on vääntyneet. Siitä näkee jo paljon kun ottaa sen häntäpään auki.

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=95405
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
Vanha 09.05.2013, 18:44
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Jossain palstan kätköissä on kuva vahvistetusta pakin siirtäjästä, en vaan millään nyt sitä löydä. Mutta helppo homma vahvistaa, auki vaan loota, palikat käteen ja ihmettelemään. Samalla tietty tutkii muutenkin laatikon kunnon, itse vaihtaisin laakerit kun kerran on osat esillä.
Vanha 09.05.2013, 20:10
Konkari++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Jossain palstan kätköissä on kuva vahvistetusta pakin siirtäjästä, en vaan millään nyt sitä löydä. Mutta helppo homma vahvistaa, auki vaan loota, palikat käteen ja ihmettelemään. Samalla tietty tutkii muutenkin laatikon kunnon, itse vaihtaisin laakerit kun kerran on osat esillä.
Tuossa pelaa tuo pakki ihan täysin ja ei pompi pois paikaltaan eikä tee muutakaan toimintaa häiritsevää.. tuo on vaan jännä kun tuo pakki kolo löytyy välillä enempi oikealta kuin normaali paikasta ja sinnekkin se menee ihan nätisti ja pysyy päällä vaikka kuinka annat sikaa pakilla jänkärallissa
Vanha 10.05.2013, 15:36
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja korbimotors Näytä viesti
Tuossa pelaa tuo pakki ihan täysin ja ei pompi pois paikaltaan eikä tee muutakaan toimintaa häiritsevää.. tuo on vaan jännä kun tuo pakki kolo löytyy välillä enempi oikealta kuin normaali paikasta ja sinnekkin se menee ihan nätisti ja pysyy päällä vaikka kuinka annat sikaa pakilla jänkärallissa

vaihdekepin pussi pois.

sitte irrotat kepin laatikosta

sitte tutkailet että onko ne jousi tapit paikallaan ja että toimiiko ne siinä kepin reiässä.
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
Vanha 11.05.2013, 12:55
Konkari++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
vaihdekepin pussi pois.

sitte irrotat kepin laatikosta

sitte tutkailet että onko ne jousi tapit paikallaan ja että toimiiko ne siinä kepin reiässä.
tämä vika veikkaus taitaa mennä aika kohdilleen luulen näin.. jos sielä on tosiaan jotku jousitapit niin nyt kun miettii niin sellaisesta se joskus jotenkin muljahtaa yli ja sitten se pakki löytyy enempi sieltä oikealta..
Vanha 13.05.2013, 17:11
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja korbimotors Näytä viesti
tämä vika veikkaus taitaa mennä aika kohdilleen luulen näin.. jos sielä on tosiaan jotku jousitapit niin nyt kun miettii niin sellaisesta se joskus jotenkin muljahtaa yli ja sitten se pakki löytyy enempi sieltä oikealta..

Jo tosiaan ku otat kepin pois ni ne tapit näkyy heti siinä.. välillä joutuu avittaa niitä sis päin että saa kepin muljahtaa paikalleen...

ja kannattaa jättää loota vapaalle ku otat kepin pois,oli oma homma saada keppi kohilleen ku olin jättäny 1 vaihteen päälle ku nostin kepin pois..
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
sj 413 vetoakselit ja murrokset sj 410 suitsaan korbimotors Tekniikka & Jutustelu 0 01.04.2013 14:31
Myyty Suzuki SJ 410 -85 + varaosa SJ 410 -84 Paskarottelo O/M/V Ajoneuvot 7 22.01.2010 17:57
Myydään sj 410 sepe102 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.06.2008 22:47
SJ 410:n ja SJ 413:n jakolaatikon erot? Suitsa_kuski Tekniikka & Jutustelu 8 11.02.2007 19:52
suzna 410 kone kyssäri (vähän kiirus) valkkari Tekniikka & Jutustelu 11 07.09.2005 13:34

Sivu luotu: 22:32 (GMT +2).