![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Kuinka pitkälle lentää kaukosäädin ?Kuinka pitkälle olet heittänyt kiinanvinssin langattoman kaukosäätimen ? Eilen vinssasin trailerin päälle toista kärryä, kärry tuli nätisti kyytiin , irrotin vaijeri ja kelatessani "tyhjiä" sisään säädin lakkasi toimimasta veti vaijerin kelalle tiukkaan, jurrasi aikansa , onneksi vinssissä on ylikuormasuoja ja pysäs siihen. Osaan vain kuvitella mitä olisi tapahtunut jos se kärry olisi vielä ollut kiinni vaijerissa , varmistin ettei vastaavaa enään uudestaan tule tapahtumaan, otin säätimen anteenista kiinni ja viskasin ,lensi ainakin niin pitkälle ettei tarvi sitä enään käyttää. Kannattaa olla varovainen jos käyttää sitä säädintä , minä en enään käytä ikinä !!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Itse en ottanut mokomaa edes pois pakkauksesta. Epäilyttävä laitos.
|
||||
|
||||
![]()
Jep omasta purin vielä releboksista vastaanottimenki pois, ku vinssi alko kerran ihan omia aikojaan kelaileen sisään ja ulos, elikkä täyttä paskaa koko kaukosäätimet
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kerran vissatessa kadella autolla kolmatta meni taajudet päälekäin rupes pätkimään vuoron perään molempia vinssejä
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jep jep |
|
||||
|
||||
![]()
yx kapula lensi syskyjärven suunnilla suohon
|
|
|||
|
|||
![]()
Mun säädin lens kiveen kun kaveri meinas jäädä auton alle.
Kannattaa niillä säätimillä heittää vesilintua ennen kuin vinnissin asentaa. Hengenvaarallisia kapineita... |
|
||||
|
||||
![]()
mulla veti vastaanottimen oikoseen ja poltti vinssinreleboksin purossa uidessa
|
|
||||
|
||||
![]()
Minkänäköinen kaukosäädin on kyseessä että tietää varoo, ittellä on samanlainen kuin esim. T-Max vinsseis.
|
|
||||
|
||||
![]()
ton näkönen ollut käytössä ei tuolta ostettu mutta samanlainen
en voi suositella kenellekkään http://www.nettiosa.com/images/kauko...s_0812_d5a.jpg |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Stefat lentää mäkeen | sumpe | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.06.2010 20:07 |
Ostettu T-MAX kaukosäädin | HELLE | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.04.2009 17:10 |
luotettava 4x4 pitkälle reissulle! | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 08.03.2007 16:55 | |
kauasko pyöräilijä lentää | Cental73 | Chit-Chat | 22 | 19.10.2006 20:32 |
Kattokaa miten pipa lentää | Gaz | Linkit | 1 | 01.10.2004 14:51 |