Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.05.2010, 12:15
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.816
Talking

gen1 pajeron vikoja ja rakentelua.


onko mitään vinkkejä mitä on hajalla napalukot pelaa ainakin kun on suht tuoreet manuaalit vaihdettu,
paukuttaa saatanasti ja etu veto pätkiin isolla ja pienellä puolella pienessäki vedätyksessä ja pienipuoli päällä kun laittaa pakin päälle niin jakis menee mukana vapaalle.

Mitä täytyy ottaa huomioon jos laittaa korin korotuksen malli on gen1 -87 pätkä malli.

Entäpä jos laittaa mekaanisen vinssin niin kuinka hidas se on (toyota mekaanine) ja miten ulos otto toimiin verattuna jakolaatikkoon?(jos jollain on valmis kardaani mekaanisen kardaani tollaseen niin voi tarjota)

Onko tämän vuotisessa jo se isompi laatikosto kun on -87 2.5td ja pätkä malli.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.05.2010, 13:07
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Kurkkaa alle, niin tiedät onko se se isompi vai pienempi laatikko. Pienessä on samantapanen peltinen öljypohja kun automaattilaatikossa, isommassa sitten "tavallisen" näköstä valua.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.05.2010, 16:05
fj40:n Avatar
fj40 fj40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.06.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 246
Perusasetus

Jakiksen´ketju


katsoppa jakolaatikon ketju kuinka paljon on sinkunu, taitaa hyppiä jo yli...
jakiksen täyttöropusta kurkkaat nii voit tunnustella sitä ketjua...

Mekaanisen vinssin jos laittaa niin on aika hidas, mutta vaihteilla voi pelata ja pyörät tarvittaessa vetää myös.

Korinkorotuksessa jarrupaineensäädintä joutuu laskemaan ja rattiakselia jatkamaan, korotus siis 75mm.
Jakolaatikon kepin reikää hiukan avartaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.05.2010, 18:48
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Vaihteistoon liittyen...


Mulla ainakin on ns. pikkulaatikossa peltinen pohja siin päävaihteiston alla, kuten automaattisenkin o...
Ja tost ketjun hyppimisestä sit taas, että ei ainakaan Ialon Mitsun huoltomies oo niitä ketjuja vaihellu... Oisko sit tää yksilö pyöriny tyhjänä, että ois päässy kulahtaan... Automaattisilla nappiksilla kuulemma tekee tota rusahtelua ja paukkumista, ja kuuluu sitä tekevän melko usein (15-20tkm välein).
Onko sit tarkastettu, että onko vetarit kunnossa ja perä?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.05.2010, 19:02
sami73:n Avatar
sami73 sami73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 382
Perusasetus

Ittellä gen1 rusahteli kanssa," Sitä tutkittiin ja hutkittiin" ja vika oli loppijen lopuksi jakolaatikon ketju oli viruna. Ei muutaku toinen jakari kiinni niin johan rupes taas pelittää.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.05.2010, 19:27
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.816
Perusasetus

no kun ääni oli vähän sellaisen että ketju hyppis yli.täytyy avata jakis ja tutkia.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.05.2010, 19:48
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.816
Perusasetus

Mistäköhän löytyis runko numero.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.05.2010, 22:13
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Vänkärin takapyörän "takaa" löytyy alun perin. Otteessa on merkintä mikäli on meistetty muualle.

Jos siitä runkonumero näkyy vähänkin, niin esimerkiksi teräsharjalla saa sen hyvin näkyviin kun hankaa aikansa. Sitten vaan kunnon ruosteensyöjät siihen päälle ja vaikka signaalivärillä päälle niin ei häviä heti näkyvistä... Tuolla teräsharjakonstilla saa näkyviin myös vaikkei mitään ensin näkyisikään, itsellä kävi näin kun jaksoin rälläkän ja mansikan kanssa hangata ja sitten katsurin perkele löysi sen paikan minne uusi oli meistetty. Huoh.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.05.2010, 09:17
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.816
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nostokurki Näytä viesti
Vänkärin takapyörän "takaa" löytyy alun perin. Otteessa on merkintä mikäli on meistetty muualle.

Jos siitä runkonumero näkyy vähänkin, niin esimerkiksi teräsharjalla saa sen hyvin näkyviin kun hankaa aikansa. Sitten vaan kunnon ruosteensyöjät siihen päälle ja vaikka signaalivärillä päälle niin ei häviä heti näkyvistä... Tuolla teräsharjakonstilla saa näkyviin myös vaikkei mitään ensin näkyisikään, itsellä kävi näin kun jaksoin rälläkän ja mansikan kanssa hangata ja sitten katsurin perkele löysi sen paikan minne uusi oli meistetty. Huoh.
mulla toi runkonumeron kohta ei taida olla enään pajerossa näkyvissä kun taka runko on hävinnyt melkein kokonaan pois.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan gen1 Pajeron pyyhkimien moottori Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 06.07.2009 07:39
gen1 Pajeron vakiovanteiden offset? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 5 15.05.2009 20:05
Ostetaan Gen1 Pajeron takapuskuri Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 13.04.2009 08:51
Ostetaan Gen1 pajeron vannesarja ja renkaat kallekoo O/M/V Renkaat ja vanteet 0 13.03.2009 19:37
Ostetaan Gen1 pajeron laatikko ja jakis! Pajatso O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 09.02.2009 17:25


Sivu luotu: 21:28 (GMT +2).