![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Patrollin sammuttajan toimintaHehkuongelman ratkaistuani pukkasi Patrollissa toinen vika päälle. Sammutin meinaa jäädä päälle aamuisin. Lämpimänä ongelmaa ei ole. Katselin sammuttajan toimintaa, kun emäntä starttaili autoa lämpimänä ja se oli seuraavanlainen. Kun kääntää virrat päälle, sammutin ei vielä liiku mihinkään. Kun starttaa sammutin ryntää nopeasti pakkosyöttöasentoon ja palaa sitten heti käyntiasentoon, kun auto käy. Ihan kylmänä sammuttaja ei meinaa nousta sammutusasennosta ollenkaan ja sitten hypähtää yhtäkkiä ylös kesken starttauksen ja auto jysähtää kerralla käyntiin. Luin jonkun Profiilista, että sammuttajan pitäisi mennä käyntiasentoon jo silloin kun kääntää virrat päälle. Pystyykö sammutinta rasvailemaan tai muuten korjaamaan, vai onko sen ohjausboksi rikki?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lippupalvelun toiminta | Joske | Chit-Chat | 15 | 23.02.2010 09:20 |
Söörtsin toiminta | JariKoo | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 9 | 12.01.2009 14:52 |
jakolaatikon toiminta? | flstc | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.11.2008 10:13 |
Keskuslukon toiminta | Shuttle | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.01.2007 21:02 |
Postimiehen toiminta | KariSalmelainen | Society | 0 | 19.03.2002 12:11 |