![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Patrol vs PickupMorjens.. osaisko kokeneet nelikko miehet neuvoa autohankinnassa? Elikkä vaihtoehtoina olisi tällä hetkellä 2 nissania. 2.8ltr vm90 Patrol ml 420tkm juuri leimattu kaikinpuolin terve nelikko (Puhelimessa myyjä väitti) ja toinen vaihtoehto olisi vm 90 pickup 2.5d ml290tkm. Joka sekin hiljattain leimattu ja myyjän mukaan terve peli. Näistä patrolleistahan tuppaa mennä kansia ainakin mutta onko muita suurempia huolia ja mitä kannattaa tarkoin testailla koe-ajon aikana? Pickup:sta en ole paljoa huonoa kuullut mutta esim kovia ruostumaan ne ovat.. Jos joku viitsii vaivautua vastaamaan niin kiitoksia jo etukäteen..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sanoisin että runkoa kannatta hieman tarkemmin tutkia Pickupissa. Ja mikä kone SD25 vai TD25? EDIT siis kone pickupissa
Viimeksi muokannut Finnmerchant : 07.02.2010 21:30 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Tän verta mulla on kokemusta Nissanin pelleistä. Auto on -97 mallinen pick-up, ja ajettu 198tkm. Itellä oli patrolli, -85 eikä taas vastaavasti ollu ruosteessa. Rungot on mun näkemyksen mukaan hieman vähemmän ruosteherkkiä, kun esim. hojon runko. Riippuu tietty mihin tarkotukseen autoo meinaat, kuskaatko kamaa, mikä saa olla "taivasalla" eli ressun alla, vai vaatiiko sisätilan. Nää on taas vaan mun näkemyksiä, hyviä on Nissanit ollu ajaa ainaskin...
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#4
|
||||
|
||||
![]()
joo sd kone eli ilman turboa.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ompa tuota td25 ilman turboa....
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Suosittelen patrollia. Mutta jos urbaani legenda pitää paikkansa niin kansi pitää ainakin olla vaihdettuna. Alkuperäiset ovat kuulemma olleet huonoja. En tiedä että pitääkö huhu kuinka paikkaansa mutta minun patrolliin oli ainakin vaihdettu kansi ja mittarissa oli vasta 380tkm. Suorassa kuutosessa aina tuppaa olemaan tuo kansi heikoin kohta. Ajon jälkeen kun antaa lämpöjen tasaantua ennen sammuttamista niin saattaa kestää hieman kauemmin.
Omassa -90 patukassa ei ollut rungossa mitään vikaa. Kori vain meinasi kadota. Varsinkin etulokasuojat ovat katoavaa sorttia.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
taisin seata koneet keskenään..
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tos pikapissa saattaa olla kumpi kone vaan mut epäilen että td25, toi td on hämännyt monia....
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Omaan patrolliin jouduin ostamaan uuden syylärin ja nyt on napalukko hajalla. Muuten ei ole ollut mitään vikaa.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuo king capin turbollinen kone ole sitten td25t?
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Koska molemmat ovat katsastettuja runkopalkkien on pakko olla ehjiä.tietysti kannattaa ajaessa kuunnella outoja ääniä ja kokeilla että neliveto pelaa kuten pitääkin ym laitteet ja tietysti katsoa pulputtaako paisarissa.pellit saattavat hävitä ympäriltä mutta nissaneihin saa mukavasti korjauspaloja.pikappi miehenä suosittelen tietysti pikappia!tavara kulkee mukavasti lavalla jos kuljetustarvetta.
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Juu Td on läpivirtaavalla kannella ja ketjulla. Ja Sd tais olla remmillä ja ristiinvirtaava. Ja tosiaan Td25T tais olla ahdettu. Varmaksi en sano, kun ei ole pitkään aikaan ollu nissan dieseliä, mutta näin muistaisin.
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Eli SD33:n pikkuveli
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#17
|
|||
|
|||
![]() En
taas ymmärrä tuota patrol 2.8 suorakutosen kansi episodia.
Ei se kansi vanhuuttaan halkeile tai mene rikki, meinaattako että olisi niin huonoa alumiinia että sen takia rikki menis? Hei, ei ne kuitenkaan ole kiinalaista ilmakupla alumiinia. Olen kuullut ja taas kuullut että ne kannet menee kun ei viitsitä jälkikäyttää, muistakaa se niin kyllä kestää vaikka miljoonan ajaa! |
#18
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Tollasen kaivoin SD25
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Molemmista kokemuksia.. Hommaa teknisesti hyväkuntoinen pitkä GR ja muuta se flat bed pick-upiksi. Saat molempien hyvät puolet ja pääset enimmistä ruosteista eroon myös. Piti aikoinaan toteuttaa moinen idea mutta tekemättä jäi. King cab on aika epäkiitollinen kohde jos rakentelu alkaa menemään vakavampaan suuntaan, vaikka onkin ihan ok käyttis sellaisenaan.
|
#21
|
||||
|
||||
![]()
Tarkistin oman patrollin kulutuksen. Tankki piripintaan, 200km ajoa ja tankille, meni 35 litraa.....
|
#22
|
||||
|
||||
![]()
Vanhassa TM:ssä oli joskus pajero, Hdj ja 2,8td patrol. Ja siinäkin patrollin kulutus oli joukon suurin Ja taisi olla laiskin ja työkalumaisin.
|
#23
|
||||
|
||||
![]()
no eihän 17,5l /100km ole edes suuri... jos vertaa muihin TYÖkoneisiin! Pyöräkuormaajat jne..
Joskin tämä ajamani 200km piti sisällään bobcatin vetoa n.50km. |
#24
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
JA laiskuudestahan olen tietysti erimieltä! Kun patrollilla ajan.. Työkalu, KYLLÄ! |
#25
|
|||
|
|||
![]() Pakko
sanoa että kun kattelin maasturia ja kävin koeajamassa monenlaista kuten hj 61, pajeroa ja patrol gr niin kyllä patrol pirteimmin liikku ja sen pohjalta valitsin patrolin(oli siin valinnassa ulkonäkökin matkassa kuten myös ajettavuus maantiellä)
Eikä tuo kulutus ole kuin 11l sataselle ja mainio ajettava maasturiksi. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pickup hj | kauhanen | Maasturiprojektit | 79 | 25.03.2011 16:02 |
Myydään GMC 2WD Pickup 6.2 d | Antero | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.11.2009 14:40 |
Myydään patrol pickup | jussukka85 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 13.01.2009 19:46 |
VW pickup | Nerd-O | Chit-Chat | 1 | 24.09.2008 12:40 |
M: patrol pickup 3hlö paku | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.05.2007 21:41 |