![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() M: Bumerangi sakkeli sarja VAIN 40eSiis myyntävänä olis Bumeranki sakkeleita Suzukiin Jeeppiin jne... Vähän jykevämpää kamaa kun esim. Suzukin omat sakkelit eli antaa aikapaljon alustaan tukevuutta lisää. Mulla itellä on noi spoan kanssa käytössä ja voin sanoo että tukevoittaa aikapaljon. Näät sakkelit itsessään EI korota autoa! Eli nyt voit heittää vanhan paskat ja RUOSTEISET suikin sakkelit mettään ja ostaa tästä asennusvalmiin sarjan suikkaan uusia ja tukevampia sakkeleita EDULLISESTI! Sarjan hinta on siis vain 40e+postikulut 4 jouseen! Sarja on täydellinen pinnoitamaton asennusvalmis Suzukiin. Sisältäen 8kpl sakkelipäätyjä, asennus pultit,holkit,mutterit ja aluslevyt. Muihin vehkeisiin kun suikkiin jokainen voi tehdä omat modifikaatiot. Sakkelit on laser leikattuja 5mm 355 teräksestä. Reikävali on 60mm ja 13mm reijät. Ja näillä matka jatkuu ja joustot toimii! Kysellä voi myös numerosta 050-3590847 Katoppa kuvat: Tässä sakkeli on paikallaan Suzukissa takana. ![]() Tässä plankko pääty ![]() ja tässä asennus paketti yhteen jouseen. ![]() Suzuki kicks ass! maube... ![]() Edited by - juha_t on 17/11/2005 16:13:36
__________________
********************************************** ------------------------------------------------------------- Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry ![]() ------------------------------------------------------------- ********************************************** |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mitä hyötyä noista oikeesti on eikös suora 5mm lattarauta aja saman asian ,
ja puslathan sen tukevaksi tekee ,ainakin mun mielestä ? Note! This message was posted anonymously! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei paha...
Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
jos ei ole ce-hyväksyntää/vtt-testatut on laittomat totesi katsastus mies akesta!!
Note! This message was posted anonymously! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nyymi vois tollasia kommentteja esittäessään mainita nimensä, en oikeen usko. Lattarautaa ne meilläpäin on ollut. Järjenkäyttö sallittu myös katsastuksessa.
************** Jussi ja Suzuki |
#6
|
|||
|
|||
![]()
"jos ei ole ce-hyväksyntää/vtt-testatut on laittomat totesi katsastus mies akesta!!"
jousen /akselin kiinnikkeet saa tehdä nykyään itse.Eli ei tarvi mitään ce yms merkintöjä,korkeintaan materiaalista voi leimakonna pyytää todistuksen.(koska saahan nykyään vaihtaa lehtijousetkin kierrejousikisi kunhan kiinnikkeistä on riittävät dokumentit. Note! This message was posted anonymously! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Siis nää sakkelithan on lähinnä tarkotettu niille jotka vaihtaa
puslasarjan itelleen uuteen, ni ei tarvii laittaa niitä vanhoja rososia ja ruosteisia pultteja yms. sinne alustaan "syömään" niitä uusia puslia! Ja toiseks nää käy erittäin hyvin ylipitkien jousten kanssa... Suzuki kicks ass! maube... ![]() Edited by - juha_t on 17/11/2005 16:13:09 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
paska puhetta |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Miten sä upi7 tosta voit sanoa että "paskapuhetta"Ainakin kun itse muutin BJ:n kierrejousille niin
hitsaussaumoista / käytetyistä materiaaleista halusivat ainakin todistukset. Näin ainakin Tampereen Katsastus asemilla.Johan se lukee tuolla Finlexin sivuilla että tarvittaessa Katsastus mies voi vaatia luotettavan selvityksen hitsaussaumoista ja materiaaleista. Matti voinee tarkentaa asiaa jos on epäselvyyksiä. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
meinsin noita riippuja ite tein 5mm rosterista ja leima tuli
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Mulla koekäytössä ja näytäs toimivan hyvin (alla soa ja halusin lyhyet riiput)samalla vaihdoin uudet puslat ja tosiaankin alkuperäiset riiput oli syöpyneet/ruosruneet "piloille"
Suzukilla Eteenpäin... Puh: 045-1360112 |
#12
|
||||
|
||||
![]()
uppista...
Suzuki kicks ass! maube... ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Vanha mutta ajankohtainen topikki... Siis mulle...
Mikä näitten bomerangien juttu on? Miten vaan ajattelen ei ne anna enempää ulosjoustoa kuin tavan sakkelit, vai antaako? Revolverit ymmärrän mutta mikä hyöty näistä bomerangeista?? |
#14
|
||||
|
||||
![]() ![]() Sakkeli Mutta jos on bumerangin mallinen riipuke, niin saattaa saada paremmin estettyä riipukkeen kääntyminen väärinpäin, elikkäs siinä pystysuorien osien välissä oleva tukirauta on taaempana (esim kun riipuke etujousen etupäässä) -> ottaa aikaisemmin runkoon tms kiinni.
__________________
Harbor Cruisers |
#15
|
||||
|
||||
![]()
No jos mä sitten kuitenkin tuollaiset
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: 15" Beadlock kehiä 130€/sarja 16" 145€/sarja | vk4wd | O/M/V Renkaat ja vanteet | 16 | 15.05.2011 21:18 |
Myyty M: Calmini bumerangi-riiput Suzukiin (myyty) | Norrena | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 15.05.2008 07:18 |
M: Mb GD Hinta vain kohoaa.. | TOPPAHOUSU | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 25.11.2007 00:05 |
muuten vain | Nils Holgersson Fan Club | 8 | 10.10.2005 20:02 | |
Roi:hin ja ketä vain kiinnostaa! | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.08.2003 14:29 |