Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Muut (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=153)
-   -   M: Bumerangi sakkeli sarja VAIN 40e (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=15186)

juha_t 01.11.2005 12:10

M: Bumerangi sakkeli sarja VAIN 40e
 
Siis myyntävänä olis Bumeranki sakkeleita Suzukiin Jeeppiin jne...

Vähän jykevämpää kamaa kun esim. Suzukin omat sakkelit eli antaa
aikapaljon alustaan tukevuutta lisää.
Mulla itellä on noi spoan kanssa käytössä ja voin sanoo että
tukevoittaa aikapaljon.

Näät sakkelit itsessään EI korota autoa!

Eli nyt voit heittää vanhan paskat ja RUOSTEISET suikin sakkelit
mettään ja ostaa tästä asennusvalmiin sarjan suikkaan uusia ja tukevampia sakkeleita EDULLISESTI!

Sarjan hinta on siis vain 40e+postikulut 4 jouseen!
Sarja on täydellinen pinnoitamaton asennusvalmis Suzukiin.
Sisältäen 8kpl sakkelipäätyjä, asennus pultit,holkit,mutterit ja aluslevyt.

Muihin vehkeisiin kun suikkiin jokainen voi tehdä omat modifikaatiot.

Sakkelit on laser leikattuja 5mm 355 teräksestä.
Reikävali on 60mm ja 13mm reijät.

Ja näillä matka jatkuu ja joustot toimii!

Kysellä voi myös numerosta 050-3590847

Katoppa kuvat:


Tässä sakkeli on paikallaan Suzukissa takana.
http://www.petrisimolin.net/gallery/...paikallaan.jpg


Tässä plankko pääty
http://www.petrisimolin.net/gallery/...li plankko.jpg

ja tässä asennus paketti yhteen jouseen.
http://www.petrisimolin.net/gallery/... ylaviisto.jpg

Suzuki kicks ass! maube...:)

Edited by - juha_t on 17/11/2005 16:13:36

01.11.2005 20:56

Mitä hyötyä noista oikeesti on eikös suora 5mm lattarauta aja saman asian ,
ja puslathan sen tukevaksi tekee ,ainakin mun mielestä ?

Note! This message was posted anonymously!

11.11.2005 19:38

Ei paha...


Note! This message was posted anonymously!

11.11.2005 20:04

jos ei ole ce-hyväksyntää/vtt-testatut on laittomat totesi katsastus mies akesta!!

Note! This message was posted anonymously!

jnu 11.11.2005 20:33

Nyymi vois tollasia kommentteja esittäessään mainita nimensä, en oikeen usko. Lattarautaa ne meilläpäin on ollut. Järjenkäyttö sallittu myös katsastuksessa.

**************
Jussi ja Suzuki

11.11.2005 20:40

"jos ei ole ce-hyväksyntää/vtt-testatut on laittomat totesi katsastus mies akesta!!"
jousen /akselin kiinnikkeet saa tehdä nykyään itse.Eli ei tarvi mitään ce yms merkintöjä,korkeintaan
materiaalista voi leimakonna pyytää todistuksen.(koska saahan nykyään vaihtaa lehtijousetkin kierrejousikisi kunhan kiinnikkeistä on riittävät dokumentit.

Note! This message was posted anonymously!

juha_t 17.11.2005 16:09

Siis nää sakkelithan on lähinnä tarkotettu niille jotka vaihtaa
puslasarjan itelleen uuteen, ni ei tarvii laittaa niitä vanhoja rososia
ja ruosteisia pultteja yms. sinne alustaan "syömään" niitä uusia puslia!

Ja toiseks nää käy erittäin hyvin ylipitkien jousten kanssa...

Suzuki kicks ass! maube...:)

Edited by - juha_t on 17/11/2005 16:13:09

upi7 17.11.2005 16:30

Lainaus:

quote:
"jos ei ole ce-hyväksyntää/vtt-testatut on laittomat totesi katsastus mies akesta!!"
jousen /akselin kiinnikkeet saa tehdä nykyään itse.Eli ei tarvi mitään ce yms merkintöjä,korkeintaan
materiaalista voi leimakonna pyytää todistuksen.(koska saahan nykyään vaihtaa lehtijousetkin kierrejousikisi kunhan kiinnikkeistä on riittävät dokumentit.

Note! This message was posted anonymously!

paska puhetta


MMC_Tero 17.11.2005 16:44

Miten sä upi7 tosta voit sanoa että "paskapuhetta"Ainakin kun itse muutin BJ:n kierrejousille niin
hitsaussaumoista / käytetyistä materiaaleista halusivat ainakin todistukset.
Näin ainakin Tampereen Katsastus asemilla.Johan se lukee tuolla Finlexin sivuilla että tarvittaessa
Katsastus mies voi vaatia luotettavan selvityksen hitsaussaumoista ja materiaaleista.

Matti voinee tarkentaa asiaa jos on epäselvyyksiä.




upi7 17.11.2005 16:52

meinsin noita riippuja ite tein 5mm rosterista ja leima tuli


sakari65 17.11.2005 20:48

Mulla koekäytössä ja näytäs toimivan hyvin (alla soa ja halusin lyhyet riiput)samalla vaihdoin uudet puslat ja tosiaankin alkuperäiset riiput oli syöpyneet/ruosruneet "piloille"

Suzukilla Eteenpäin...
Puh: 045-1360112

juha_t 26.11.2005 04:58

uppista...

Suzuki kicks ass! maube...:)

Killman 28.01.2010 20:15

Vanha mutta ajankohtainen topikki... Siis mulle...

Mikä näitten bomerangien juttu on? Miten vaan ajattelen ei ne anna enempää ulosjoustoa kuin tavan sakkelit, vai antaako? Revolverit ymmärrän mutta mikä hyöty näistä bomerangeista??

baxxter 28.01.2010 21:12

http://www.offroadpaja.fi/Off-road/Sakkeli_2.jpg
Sakkeli

Mutta jos on bumerangin mallinen riipuke, niin saattaa saada paremmin estettyä riipukkeen kääntyminen väärinpäin, elikkäs siinä pystysuorien osien välissä oleva tukirauta on taaempana (esim kun riipuke etujousen etupäässä) -> ottaa aikaisemmin runkoon tms kiinni.

Killman 28.01.2010 22:18

No jos mä sitten kuitenkin tuollaiset

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=50614


Sivu luotu: 14:16 (GMT +2).