|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   zuzukin perätniin sitä vaan tuossa tuumin että mistä erottaa onko kyseessä sj410 vai sj413 perä. kun taitaa olla keräilyosista kasattu tuo löytö...   
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			SJ410 perissä on välitys 4,1:1 ja SJ413 perissä 3.9:1.
		 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   nitntigntighnio
			
			Taitaa vissiin jimnynki perä olla sama ku samuraissa mut niit on muistaakseen 4.3 ja automaattivaihteisis 5.125.jäi vaan mieleen ku jossai suizan mainos brosyyreis mainittiin moista.Eukol on semmonen automaatti jimny.
		 | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   onko perää??
			
			vetoakselien booreista erottaa? 410 perässä vähemmän? liekö minkäverran?
		 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Takana molemmissa 26 spooriset tikut. Viimeksi muokannut LaaLaa : 16.11.2009 23:15 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Etuvetarin napalukon puoleinen boori samankokoinen molemmissa malleissa. Ainoaksi eroksi jää etuvetarissa sisemmän akselin booritus murrokseen (413 isompi) Ja sitten että olisi mahdollisimman epäselvää:410:n vetarit on tietysti voitu päivittää 413:n vetariksi vaihtamalla sisempi tikku ja murros parina isommaksi  Murikan halkaisijassa kokoero,jota ei kyllä huomaa,jos ei ole erilaiset perät vierekkäin. Takavetareissa sen verran eroa että 413:ssa jarrukilpi on laakerin ja vetarin laipan välissä ja 410:ssa laakeri mahtuu tulemaan läpi jarrukilvestä.Samoin 410:ssa vetari on kiinni akseliputkessa irrallisella neliön muotoisella "backplatella" ja 413:ssa jarrukilven laipasta.Tietysti autoon on voitu laittaa 410:n takajarrut 413:n akseliputkeen,niinkuin minulla trial autossa.(helpottaa katkenneen vetarin vaihtoa metsässä) | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 Murroksen puoleisessa päässä on ainakin se ero. | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			On sama, mites muuten 410 vois laittaa 413 vetarit ja murrokset noin vaan.
		 
				__________________ Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski | 
| 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			taka akselissa siis ero välityksiä laskemalla ja jarrukilven/ vetoakseleiden kiinnityksessä. pitäs päättä kumman lockrightin tilais... Kiitos kaikille. ja jos tulee mieleen muuta nii saa ilmoitella.
		 | 
| 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Akseliputki on kympissä pienempi halkaisijaltaan kuin isommissa. 413/samuraissa on (muistaakseni)65mm, kympissä sitten vähemmän 
				__________________ www.OFFROADOULU.com | 
| 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
   | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Myydään / Vaihdetaan LJ:N 4.88 perät | hermanni | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 31.10.2009 17:02 | 
| MB G perät | M.M | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.12.2008 22:51 | 
| patrollin perät ?? | patikka | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.05.2007 17:11 | 
| Volvon perät | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.03.2007 22:23 | 
| M/V.hj:n vinssi zuzukin sovituksilla | Viitapiru | O/M/V Muut | 2 | 17.03.2005 20:59 |